• image
  • image
  • image
  • image

۱۵ مرداد؛ آخرین مهلت ثبت‌نام نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

چاپ ایمیل

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مهلت ثبت‌نام نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ۱۵ مرداد به پایان می رسد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر احمد حیدری معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی و سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشجویان مقاطع و رشته های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی در صورت دارا بودن شرایط انتقالی و یا میهمانی می توانند درخواست خود را تا 15 مردادماه از طریق سامانه منادا به آدرس monada.iau.ir  ثبت کنند.

وی افزود: امکان نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1400-1401 دوبار در سال و برای هر دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن فراهم می شود.

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران نقش عظیم و سازنده ای در پرورش و تربیت نیروهای متخصص و متعهد در کشور داشته است و هم راستا با آموزش و توسعه علوم در سطح کشور به حفظ بنیان و شأن خانواده، پاسداشت ارزشهای دینی و فرهنگی و جلوگیری از  آسیب های اجتماعی و فرهنگی جوانان توجه همه جانبه داشته است.

وی با بیان اینکه توسعه و گسترش رشته ها و مقاطع تحصیلی در اقصی نقاط کشور به منظور فراهم آوردن امکان ادامه تحصیل در تمام سطوح دانشگاهی و جلوگیری از مهاجرت و خروج جوانان به کشورهای دیگر و اتخاذ سیاست بومی گزینی از جمله اولویت های دانشگاه آزاد اسلامی است، گفت: براین اساس همانطور که در دفترچه های آزمون آمده است، دانشجویان باید با توجه به شرایط و محل زندگی مناسبترین واحد دانشگاهی را برای ادامه تحصیل انتخاب کنند و در همان واحد اولیه و رشته قبولی تا پایان دوره ادامه تحصیل دهند. اما به منظور فراهم کردن حداکثر تسهیلات و آرامش در دوره تحصیل و در صورت داشتن شرایط، دانشگاه آزاد اسلامی این امکان را مهیا کرده تا دانشجویان برحسب ضوابط به صورت میهمان و یا انتقال از واحد محل تحصیل (واحد مبدا) در واحد مورد تقاضا (واحد مقصد) ادامه تحصیل دهند.

معرفى اجمالى دانشگاه

امكانات خدماتى، رفاهى

ويژگى هاى آموزشى، پژوهشى

تسهيلات مالى، اعتبارى

پرديس بين الملل خراسان