• image
  • image
  • image
  • image

دستاوردهای تحقیقاتی مرتبط با کرونا در دانشگاه آزاد اسلامی امکان بهره‌مندی تا 50 درصد افزایش امتیاز پژوهانه را دارند

چاپ ایمیل

دستاوردهای تحقیقاتی مرتبط با کرونا در دانشگاه آزاد اسلامی امکان بهره‌مندی تا 50 درصد افزایش امتیاز پژوهانه را دارند

دکتر جهان گفت: دستاوردهای تحقیقاتی مرتبط با کرونا و جهش تولید، امکان بهره مندی تا 50 درصد افزایش امتیاز پژوهانه را دارند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوي ، دکتر جهان مدیرکل امور کتابخانه ها، مجلات، انتشارات علمی و علم سنجی پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دستاوردهای تحقیقاتی مرتبط با کرونا و جهش تولید، امکان بهره مندی تا 50 درصد افزایش امتیاز پژوهانه را دارند، گفت: در بحث اعطای پژوهانه و به منظور ترغیب اعضای هیأت علمی به انجام پژوهش های ماندگار ملی و ایده هایی که به حل مشکلات کشور کمک کنند، براساس تبصره 3 از ماده 1 آیین نامه پژوهانه تشویق مضاعف در نظر گرفته خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: امکان افزایش تا 50 درصد امتیاز فعالیت‌های پژوهشی معطوف به رفع مشکلات کشور در آئین نامه ارتقا نیز پیش بینی شده و لذا فعالیت های پژوهشی مرتبط با ابعاد مختلف کرونا و زمینه ساز رونق تولید فعلا از این مزیت در حوزه پژوهانه برخوردار خواهند شد.

دکتر جهان گفت: در نظر گرفتن تشویقی های مادی و معنوی به منظور ایجاد انگیزه در محققان گام بزرگی در جهت حل مشکلات کشور خواهد بود.

انتهای پیام/

معرفى اجمالى دانشگاه

امكانات خدماتى، رفاهى

ويژگى هاى آموزشى، پژوهشى

تسهيلات مالى، اعتبارى

پرديس بين الملل خراسان