• image
  • image
  • image
  • image

کمک‌‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی برای مقابله با کرونا

چاپ ایمیل

دانشگاه آزاد علیه کرونا ۴۲/ هاشمی مطرح کرد؛

کمک‌‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی برای مقابله با کرونا

 رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: از اسفند‌ماه ۹۸ تاکنون بیش از ۱۰۰ گروه جهادی استادی در زمینه‌های مختلف برای مقابله با ویروس منحوس کرونا فعالیت داشته و دارند‌.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد به نقل از خبرگزاری آنا: محمود هاشمی درباره اقدامات بسیج اساتید برای مقابله با کرونا اظهار کرد: از اسفند‌ماه ۹۸ تاکنون بیش از ۱۰۰ گروه جهادی استادی در زمینه‌های مختلف برای مقابله با ویروس منحوس کرونا فعالیت داشته و دارند‌.
وی افزود: اساتید بسیجی در کنار تولید مواد ضدعفونی و ملزومات مراقبتی و بهداشتی در سطح واحدهای دانشگاهی، کمک به پویش جنبش استادی ایران در حمایت از کسب و کارهای مستضعفین کمیته امداد را با دغدغه پیگیری و دنبال می‌کنند و کمک‌های مناسبی صورت گرفته است‌.
رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی از تهیه ۱۰۰ هزار انواع ماسک، لباس‌های بیمارستانی، انواع بادگیر و کاور، عینک پزشکی، انواع میوه و آبمیوه توسط اساتید بسیجی و خیر دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: کمک‌های بسیار خوبی توسط اساتید خیر بسیجی به مراکز درمانی و بیماران‌ کرونایی انجام شده که قابل ستایش است و این مهم ادامه خواهد داشت.
رئیس دبیرخانه گام دوم انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تقدیر از کانون‌های بسیج اساتید و اساتید جهادی و انقلابی افزود: از ابتدای شروع بیماری کرونا در کشور، تاکنون بیش از ۸ میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی توسط اساتید بسیجی انجام شده که بالاترین کمک‌ها توسط اساتید بسیجی دانشگاه‌های آزاد استان سمنان به ارزش حدود ۳ میلیارد ریال است.
وی خاطرنشان کرد: اساتید بسیجی تا شکست کامل کرونا در کنار مردم و مسئولان خواهند بود و به رسالت خود عمل خواهند کرد.

معرفى اجمالى دانشگاه

امكانات خدماتى، رفاهى

ويژگى هاى آموزشى، پژوهشى

تسهيلات مالى، اعتبارى

پرديس بين الملل خراسان