بيانيه دانشگاه آزاد اسلامي مشهد به مناسبت سالروز حماسه 9دی

چاپ ایمیل

دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در آستانه سالروز حماسه 9 دی ماه  بیانیه ای منتشر کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد  ؛ متن کامل این بیانیه بدین شرح است :
بسمه تعالی
تاریخ انقلاب اسلامی سرشار از روزهای سرنوشت ساز بر روند انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است. ملت رشید ایران اسلامی در بيش از سه دهه از حیات پربرکت نظام جمهوری اسلامی روزهای تلخ و شیرین گوناگون را تجربه کرده است. و تاكنون به لطف و عنايات پروردگار به موازات هر دسیسه و تقابل دشمنان آشکار و پنهان، مردم مومن و مقاوم ایران اسلامی با بصیرت انقلابی و با راهبری و اشاره ولی فقیه زمان، تحت رهبریهای امام خمینیقدس سره الشريف و آیت الله العظمی خامنه ای مد ظله العالي، توطئه ها را ناکام و تبديل به فرصت ساخته اند.
مردم انقلابی و متدین ایران پس از مشارکت چهل میلیونی در انتخابات ریاست جمهوری دهم در سال 1388، شاهد قانون شکنی ها، فتنه انگیزی ها و طمع ورزی هاي جریان ضد انقلاب و مخالفاني بود كه با تعرض گستاخانه به مهمترين مقدسات ديني و اركان نظام جمهوري اسلامي توسط عوامل فریب خورده و پیاده نظام جریان فتنه در عاشورای 88 ، صبر انقلابی ملت شريف ایران اسلامي را لبریز كرده و در پي آن راهپیمایی خودجوش ميليوني اقشار مردم بابصیرت و با شور و شعور دینی را تحت لواي پربركت ولایت فقيه، در نهم دی متجلی کرد تا حاصل انرژی معنوی، سیاسی و حماسی ارزشمند آن، رسوايي فريب خوردگان داخلي و نقش بر آب شدن توطئه هاي دشمنان قسم خورده خارجي باشد.
ما دانشگاهيان دانشگاه آزاد اسلامي مشهد، ضمن پاسداشت یوم الله 9 دی  بر صیانت مستمر از شاخص های مهم پیروزی انقلاب اسلامي ، تحکیم ایمان، بصیرت، اخلاق، معنویت، تکلیف گرایی، جهاد برای پیشرفت و عدالت، ترجیح منافع ملی و مطالبات مردم بر منفعت طلبی های فردی و گروهی و  مرزبندی شفاف با دشمنان و مخالفان نظام، پرهیز از افراط و تفریط، حاکمیت ارزش ها واعلام پيروي محض از منويات مقام معظم رهبري امام خامنه‌اي تاكيد مي نماييم.

انشاالله - معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد