فراخوان همکاری در باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی

چاپ ایمیل

دکتر نگاهداری اعلام کرد
فراخوان همکاری در باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی
باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی در فراخوانی برای تکمیل و ارتقای همکاران این باشگاه از استادان، مدیران و کارکنان این دانشگاه دعوت به همکاری کرده است.

دکتر بابک نگاهداری رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی و مسئول باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، با اشاره به انتشار فراخوان جذب نیرو در باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی از بین اعضای هیأت علمی، مدیران و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: با توجه به رویکردهای باشگاه در زمینه راه‌اندازی باشگاه‌های حرفه‌ای و تخصصی از یک سو و برگزاری رویدادها و رقابت های علمی، فناوری و اندیشه‌ورزی در سطوح دانشجویی و دانش‌آموزی، ضروری است از توان علمی، تخصصی و کارشناسی اعضای هیأت علمی، مدیران و کارشناسان دانشگاه به نحو بهینه استفاده شود.
رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی و مسئول باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: همکارانی که تمایل به همکاری مدیریتی و تخصصی و کارشناسی در ستاد مرکزی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دارند، می توانند سوابق فردی خود را تا 28 خرداد، با انتخاب سه حوزه اولویت‌دار برای فعالیت از بین موضوعات کاری و تعیین سطح مدیریتی یا کارشناسی انتخاب کنند و به همراه مشخص کردن حوزه دانشجویی یا دانش‌آموزی، به پست الکترونیکی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال کنند.
وی در پایان تأکید کرد: برخورداری از تخصص، تجربه کاری و علاقمندی به فعالیت علمی و فناوری در حوزه جوانان و نخبگان، امکان انتخاب افراد را افزایش خواهد داد.

 

ردیف

حوزه فعالیت

ردیف

حوزه فعالیت

 

1

امور باشگاه های تخصصی و حرفه‌ای

9

جذب و نگهداشت نخبگان

2

انجمن های علمی دانشجویی

10

نظارت و برنامه‌ریزی

3

کریدور علم و فناوری

11

روابط عمومی

4

آموزش و توانمندسازی

12

روابط بین‌الملل

5

امور مسابقات علمی، فناوری و اندیشه‌ورزی

13

امور اداری

6

تعلیم و تربیت

14

امور مالی

7

امور مسابقات دانش‌آموزی

15

فناوری اطلاعات

8

امور فرهنگی ترویجی