• صفحه اصلى
  • اخبار دانشگاه
  • دکتر مرادی:گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی فرصتی برای ابراز توانمندی های دانشگاه است/ دانشگاه آزاد اسلامی مشهد پیشگام در رویداد گام دوم دانشگاه است

دکتر مرادی:گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی فرصتی برای ابراز توانمندی های دانشگاه است/ دانشگاه آزاد اسلامی مشهد پیشگام در رویداد گام دوم دانشگاه است

چاپ ایمیل

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد در مراسم افتتاحیه " جشنواره ۱۰۰۰ ایده

گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی فرصتی برای ابراز توانمندی های دانشگاه است/ دانشگاه آزاد اسلامی مشهد پیشگام در رویداد گام دوم دانشگاه است

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد گفت: برگزاری جشنواره 1000 ایده در راستای گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی فرصت مناسبی برای ابراز توانمندی های دانشگاه آزاد اسلامی مشهد اس

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، دکتر محسن مرادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد صبح امروز در مراسم افتتاحیه رویداد گام دوم" جشنواره ۱۰۰۰ ایده "  که در دانشکده فنی مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد، در جمع ایده پردازان و پژوهشگران افزود: رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی فرصت مناسبی برای ابراز توانمندی های دانشگاه در جامعه است.

وی با بیان اینکه این رویداد سه هدف را دنبال می کند، گفت: یکی از مهمترین این اهداف، معرفی دانشگاه آزاد اسلامی به جامعه است و این رویداد که سبب بروز و ظهور ایده های متعددی است خردادماه سال آینده جهت شناخت بهتر دانشگاه به جامعه در زیربنای بالا در مصلای تهران برگزار می شود.

دکتر مرادی معرفی دانشگاه به خود دانشگاهیان را هدف دیگر این رویداد خواند و گفت:دانشگاه دارای ظرفیت های بی نظیر و بی بدلیل زیادی است که خود دانشگاهیان از آن بی اطلاع هستند.

وی، ایجاد هم افزایی از دیگر اهداف مهم گام دوم دانشگاه آزاد دانست و اظهار کرد: گروه هایی در دانشگاه به صورت جزیره ای فعالیت می کنند که در صورت ورود حوزه علوم انسانی به این رویداد با هم افزایی علوم قضائی خراسان رضوی با واحد گلستان می توانیم بسیاری از مسائل مربوط به حوزه اداری قوه قضائیه را حل نمائیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد خاطر نشان کرد: حضور موثر و منظم در گام دوم دانشگاه باعث اثر بخشی مضاعف دانشگاه در فضای اجتماعی می شود.

محسن مرادی ضمن تاکید به جذب اسپانسر گفت: شرکت توزیع برق استان، بنیاد مستضعفان، صنایع پیشرفته آستان قدس رضوی، باشگاه پژوهشگران جوان و انجمن علمی دانشجویی در جهت حمایت از این رویداد می توانند حمایت بیشتری داشته باشند.

وی از اعتباری به میزان ۵ میلیارد تومان برای تشویق و ترغیب ایده ها و گروه های پژوهشی خبر داد و گفت: استان ها تعیین کنند برای اقدامات خود در این راستا چه میزان باید حمایت شوند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد در این مراسم از شرایط مطلوب دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در میان ۲۶ استان خبر داد واز اینکه ریاست عالیه دانشگاه آزاد از دانشگاه آزاد اسلامی مشهد به عنوان پیشگام این رویداد یاد کرده و نام دانشگاه آزاد در جامعه برای به کارگیری علوم و فنون مطرح شده، اظهار خرسندی کرد.
گفتنی است: مراسم اختتامیه رویداد گام دوم" جشنواره ۱۰۰۰ ایده " فردا 18 اسفند ماه با معرفی منتخبین در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار خواهد شد.