• صفحه اصلى
  • اخبار دانشگاه
  • دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در راستای رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی جشنواره ۱۰۰۰ ایده را 17 و 18 اسفند ماه برگزار می کند.

دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در راستای رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی جشنواره ۱۰۰۰ ایده را 17 و 18 اسفند ماه برگزار می کند.

چاپ ایمیل

17 و 18 اسفند ماه در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار می شود :

" جشنواره ۱۰۰۰ ایده " در راستای رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در راستای رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی جشنواره ۱۰۰۰ ایده را 17 و 18 اسفند ماه برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، ﺗﺮوﯾﺞ ﻣﺎﻣﻮرﯾﺖ ﺟﺪﯾﺪ داﻧﺸﮕﺎه آزاد اسلامی در زﻣﯿﻨﻪ داﻧﺸﮕﺎه ﺣﻞ ﻣﺴاﻠﻪ و ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻦ، ﺗﺤﻘﻖ اﻫﺪاف ﮐﻼن ﺑﺴﺘﻪ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻓﻨﺎوری و ﻧﻮآوری ﺳﻨﺪ ﺗﺤﻮل و ﺗﻌﺎﻟﯽ داﻧﺸﮕﺎه، آﺷﻨﺎﯾﯽ ﺑﺎ زﯾﺴﺖ‌ﺑﻮم ﻓﻨﺎوری و ﻧﻮآوری ﮐﺸﻮر ﺑﺎ اﻗﺪاﻣﺎت ﻓﻨﺎوراﻧﻪ داﻧﺸﮕﺎه، ﻧﻤﺎﯾﺶ ﻇﺮﻓﯿﺖﻫﺎ و زﯾﺮﺳﺎﺧﺖﻫﺎی ﻓﻨﺎوری و ﻧﻮآوری داﻧﺸگاه، اﯾﻔﺎی ﻧﻘﺶ روﯾﺪاد ﻣﻠﯽ ﮔﺎم دوم داﻧﺸﮕﺎه در ﭘﯿﺎدهﺳﺎزی اﻫﺪاف ﺳﻨﺪ ﺗﺤﻮل و ﺗﻌﺎﻟﯽ داﻧﺸﮕﺎه و ﺑﯿﺎﻧﯿﻪ ﮔﺎم دوم اﻧﻘﻼب اﺳﻼﻣﯽ، اﯾﺠﺎد ﻓﺮﺻﺖﻫﺎی ﺳﺮﻣﺎﯾﻪﮔﺬاری ﺑﺮای اﺳﺘﺎرﺗﺎپﻫﺎ و ﺷﺮﮐﺖﻫﺎی ﻣﺴﺘﻘﺮ در داﻧﺸﮕﺎه، ﺗﺸﻮﯾﻖ و ﺗﻘﺪﯾﺮ از ﭘﮋوﻫﺸﮕﺮان و ﻓﻨﺎوران ﺑﺮﺟﺴﺘﻪ داﻧﺸﮕﺎه و اﯾﺠﺎد روﺣﯿﻪ اﻣﯿﺪ و ﺧﻮدﺑﺎوری در آنﻫﺎ و ﺷﺒﮑﻪ‌ﺳﺎزی ﻣﯿﺎن ﻣﺘﺨﺼﺼﺎن، ﻧﻮآوران و ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﺎن داﺧﻞ و ﺧﺎرج از داﻧﺸﮕﺎه از اهداف این رویداد ملی است.

دانشگاه آزاد اسلامی در رویکرد جدید خود در ﻧﻈﺮ دارد ﺗﺠﻬﯿﺰات، ﻣﺤﺼﻮﻻت، دﺳﺘﺎوردﻫﺎ و ﻓﻌﺎﻟﯿﺖﻫﺎی ﺣﻮزه ﻓﻨﺎوری و ﻧﻮآوری داﻧﺸﮕﺎه آزاد اﺳﻼﻣﯽ را در ﺳﻄﺢ ﻣﻠﯽ و در ﻗﺎﻟﺐ روﯾﺪاد ﻣﻠﯽ ﮔﺎم دوم داﻧﺸﮕﺎه آزاد اﺳﻼﻣﯽ و ﺑﺎ ﺷﻌﺎر ۱۰۰۰ ﮔﺮوه ﭘﮋوﻫﺸﯽ و زﯾﺮﺳﺎﺧﺖ، ۱۰۰۰ اﯾﺪه و اﺳﺘﺎرﺗﺎپ و ۱۰۰۰ ﺷﺮﮐﺖ ﻓﻨﺎور و ﺧﻼق در ﻣﻌﺮض ﺑﺎزدﯾﺪ همه اﻫﺎﻟﯽ زﯾﺴﺖ‌ﺑﻮم ﻓﻨﺎوری ﮐﺸﻮر، ﻣﺴﺌﻮلاﻦ و ﻧﻬﺎدﻫﺎی دوﻟﺘﯽ، ﻏﯿﺮدوﻟﺘﯽ و ﺑﺨﺶ ﺧﺼﻮﺻﯽ ﻗﺮار دﻫﺪ.
این رویداد در سه مرحله درون واحدی، استانی و کشوری برگزار می شود که در بخش اول رویداد گام دوم، واحدهای دانشگاهی هسته‌ها و گروه‌های پژوهشی و آزمایشگاهی را تشکیل و کلیه اطلاعات مربوط به هسته ها و واحدهای فناور موجود در مراکز رشد واحدهای استان به سازمان مرکزی دانشگاه ارسال شده است.

دبیرخانه استارتاپ ویکند استان خراسان رضوی نیز از آذر ماه سال جاری با توجه به ظرفیت‌های هر شهرستان کار خود را آغاز کرده است و این رویداد در سطح دانشگاه های آزاد اسلامی خراسان رضوی با تشویق و تقدیر از پژوهشگران و فناوران برجسته استان 17 و 18 اسفند ماه در مرکز رفاهی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار می شود.