• صفحه اصلى
  • اخبار دانشگاه
  • رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی تاکید کرد: ضرورت برگزاری دوره های ویژه جهاد تبیین و تولید محتوا برای توانمندسازی اعضای هیئت علمی دانشگاهها

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی تاکید کرد: ضرورت برگزاری دوره های ویژه جهاد تبیین و تولید محتوا برای توانمندسازی اعضای هیئت علمی دانشگاهها

چاپ ایمیل

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد گفت: با توجه به ترویج ناامیدی از سوی دشمن در میان جوانان و مطرح کردن مهاجرت از کشور از سوی استکبار جهانی و ایادی منطقه در سال های اخیر، برگزاری دوره های ویژه جهاد تبیین و تولید محتوا برای توانمندسازی و معرفت افزایی اعضای هیئت علمی دانشگاهها یک ضرورت است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، دکتر محسن مرادی روز چهارشنبه 11 اسفندماه در گردهمایی روسای هیئت های جذب دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان خراسان رضوی که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد عنوان کرد: سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی تهیه و حدود سه ماه است که ابلاغ شده . برش استانی این سند هم در 31 استان و 2 واحد دانشگاهی ویژه آماده شده است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی افزود : این سند در استان خراسان رضوی مبتنی بر نیاز محوری، مزیت محوری و آینده نگری آماده شده است و براساس اقتضائات استان و منطقه و کمک دانشگاه در حل مسائل و معضلات اجتماعی ، هیئت جذب دانشگاه آزاد اسلامی استان هم قدم های بسیار خوبی را برداشته است.

دکتر مرادی در ادامه با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت جهاد تبیین و تولید محتوا تصریح کرد: یکی از مواردی که شورای عالی جذب باید به آن توجه کنند جهاد تبیین و تولید محتوا است. با توجه به نیاز اعضای هیئت علمی به توانمند سازی و معرفت افزایی ، دوره هایی را ویژه جهاد تبیین برگزار کنیم. سال های اخیر استکبار جهانی و در راس آن آمریکا و ایادی منطقه ای در جهت ترویج ناامیدی در بین جوانان و مطرح کردن مهاجرت از کشور تلاش می کنند، بنابراین نباید از حوزه جهاد تبیین غافل شویم چرا که اگر هیات علمی ما از ترفندهای دشمن آگاه نباشد و از دستاورد ها و پیشرفت های کشور در عمر انقلاب اسلامی مطلع نباشد و رسانه را به عنوان کانال ارتباطی خوب با جوانان نشناسد، نمی توانیم به نتایج جهاد تبیین امیدوار باشیم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی  تاکید کرد : برگزاری دوره های ویژه توانمندسازی اعضای هیئت علمی و معرفت افزایی آنان به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری به ویژه در حوزه جهاد تبیین و تولید محتوا و مقابله با جنگ شناختی و رسانه ای دشمن باید مورد توجه قرار بگیرد.