از فعالان نخستین جشنواره ملی شعر مولود کعبه دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی تجلیل شد

چاپ ایمیل

صبح امروز شنبه هفتم اسفندماه در نشست شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، از فعالان جشنواره شعر مولود کعبه تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، در این نشست حجت الاسلام دکتر جواد مهدوی نسب رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، با قدردانی از تلاش های صورت گرفته در برگزاری جشنواره ملی شعر مولود کعبه، بر ضرورت جهاد تبیین در فضای رسانه ای توسط مسئولان جشنواره تاکید کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی نیز در این مراسم با قدردانی از زحمات همکاران گفت: در طول برگزاری جشنواره ، بیش از 530 بار نام دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در صدا و سیما عنوان شده که این نشان دهنده اهمیت بالای این جشنواره و انعکاس خوب آن در فضای رسانه ای بوده است.

دکتر محسن مرادی از این حرکت دانشگاه آزاد اسلامی مشهد که باعث ظهور و بروز نام دانشگاه در فضای اجتماعی شده است قدردانی و ابراز امیدواری کرد: این حرکت عظیم در سال آینده به پهنای کل کشور اتفاق بیفتد.

در این مراسم ، به نمایندگی از همکاران فعال جشنواره ، از 14 نفر تجلیل به عمل آمد.

نخستین جشنواره ملی شعر مولود کعبه از آذرماه امسال در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی آغاز شد و اختتامیه این جشنواره 24 بهمن ماه با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در جوار بارگاه منور رضوی برگزار و از برگزیدگان تقدیر شد.