• صفحه اصلى
  • اخبار دانشگاه
  • دکتر مرادی در آیین تكريم و معارفه معاون آموزش هاي عمومي و مهارتي دانشگاه آزاد اسلامي مشهد: زنده نگهداشتن احساس مسئولیت، موجب نجات یک فرهنگ از انحطاط خواهد شد

دکتر مرادی در آیین تكريم و معارفه معاون آموزش هاي عمومي و مهارتي دانشگاه آزاد اسلامي مشهد: زنده نگهداشتن احساس مسئولیت، موجب نجات یک فرهنگ از انحطاط خواهد شد

چاپ ایمیل

آیین تكريم و معارفه معاون آموزش هاي عمومي و مهارتي دانشگاه آزاد اسلامي مشهد صبح امروز با حضور رئيس دانشگاه آزاد اسلامي استان خراسان رضوي و اعضای هيئت رئيسه این دانشگاه در سالن آمفی تئاتر مجتمع شهید سليماني مجموعه سما مشهد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، در اين مراسم دكتر محسن مرادي با قدردانی از زحمات دكتر جعفر كبيري در مدت تصدي معاونت آموزش هاي عمومي و مهارتي دانشگاه آزاد اسلامي مشهد ، ادامه خدمت ايشان در سنگر ديگري از سازمان سما را افتخاري براي دانشگاه آزاد استان خراسان رضوي عنوان کرد و در ادامه با بیان اینکه دکتر احمد اکبری از نخبگان علمي حوزه تعليم و تربيت هستند و منشاء خير و برکت براي مجموعه دانشگاه آزاد اسلامي استان خواهند بود از پذيرش مسئوليت ایشان در این سمت قدردانی و برای ايشان موفقیت آرزو کرد.

وی با تاکید بر زنده نگهداشتن احساس مسئوليت در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامي مشهد گفت: بر اساس نظريات دانشمندان تعليم وتربيت اگر احساس مسئوليت را زنده نگه داريم، يك فرهنگ را از انحطاط نجات داده ايم چرا كه اگر فرهنگ يك جامعه اصلاح شود، آن جامعه رشد خواهد كرد.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي استان خراسان رضوي با اشاره به مسئوليت هاي مهم اجتماعي از جمله طرح پويش كه دانشگاه آزاد اسلامي بر عهده گرفته است، از كليه اساتید و كاركنان خواست تا مبلغ و ترويج دهنده این مسئولیت های مهم اجتماعی باشند.

دكتر جعفر كبيري معاون پیشین آموزش هاي عمومي و مهارتي دانشگاه آزاد اسلامي مشهد نيز در این جلسه با ابراز خرسندي از انتصاب دكتر اكبري در معاونت سما مشهد از همكاري كاركنان مجموعه سما تشكر كرد و با بيان اينكه آنان  كه شغل معلمي را پذيرفته اند، ايثار را پذيرفته اند افزود: مديريت در مجموعه سما نياز به انعطاف و لطافت خاصي دارد كه من سعي كردم در اين دوران انعطاف و لطافت را در كار خود داشته باشم.

دکتر احمد اکبری نیز در این مراسم با ابراز تشكر از حسن اعتماد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، گفت: از ابتداي خدمتم  به دنبال اين موضوع بوده ام كه چگونه مي شود وضعيت تعليم و تربيت را بهبود بخشيد. لذا در اين زمينه مطالعه بسيار كرده ام و به طرق مختلف در كف مدرسه سال ها با دانش آموزان كار كرده ام و هر لحظه كه از مسئوليتي خارج شده ام دوباره با عشق و علاقه به تدريس برگشته ام.

سرپرست جدید معاونت آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با اشاره به نظریات دانشمندان تعليم و تربيت در خصوص اهمیت تعلیم و تربیت گفت: اگر معصوميت را كه در كودكي به وفور يافت مي شود، بتوانيم حفظ نماييم كار بزرگي انجام داده ايم.

اکبری تاکید کرد: رويكرد ما در مدارس بايد آن باشد كه دانش آموزان از كودكي خود لذت ببرند و ما به دليل دلسوزي زياد سبب از بين رفتن معصوميت كودكان نشويم.

در پايان اين مراسم حكم انتصاب دكتر اكبري توسط رئيس دانشگاه آزاد اسلامي مشهد به ايشان اهدا شد.

گفتنی است: دکتر جعفر کبیری به تازگی طی حکمی از سوی رئیس سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان مدیر مدارس ویژه علوم و معارف اسلامی و رئیس قرآن وعترت سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شده است.