دکتر مرادی: امروز وحدت حوزه ودانشگاه گره از مشکلات جامعه می گشاید

چاپ ایمیل

گرامیداشت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد

دکتر مرادی: امروز وحدت حوزه ودانشگاه گره از مشکلات جامعه می گشاید

سالروز وحدت حوزه و دانشگاه با تجلیل از مقام علمی و معرفتی علامه ذوالفنون حسن زاده آملی با حضور فرزند ارشد علامه استاد عبدا... حسن زاده آملی و شاگرد مبرز علامه، استاد هادی عباسی خراسانی در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گرامی داشته شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی: دکتر محسن مرادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی دراین همایش گفت: وحدت دو پایگاه فکری حوزه ودانشگاه می تواند گره از مشکلات جامعه امروز بگشاید.

وی با بیان اینکه امروز دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی ومشهد مفتخر به حضور اندیشمندان حوزه در کنار اساتید دانشگاه است، اظهار داشت: مایه مباهات این مجموعه دانشگاهی است که امروز توانسته با ظرفیت های بی نظیر و بی بدلیل خود سهم کوچکی در پیشبرد اهداف نظام بویژه اهداف بنیانگذار کبیرانقلاب داشته باشد.

دکتر مرادی با بیان اینکه دانشگاه محل و مرجع تضارب آرا و ارتباط با جامعه است، تصریح کرد: این دو پایگاه فکری اگر بتواند با رویکرد حل مسائل ومعظلات جامعه نقش آفرینی کنند، بسیاری از بدخواهان نظام ناامید خواهند شد و توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان رقم خواهد خورد.

وی تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با برخورداری از 30 هزار دانشجو در رشته های مختلف و حدود 600 استاد عضوهیات علمی توانسته سهم بسیار ارزشمندی در توسعه، تولید و پیشرفت علوم و همچنین گسترش فضای انقلابی و ترویج وتعمیق باورهای مذهبی داشته باشد.

در این مراسم که با حضور فرزند ارشد علامه استاد عبدا... حسن زاده آملی و شاگرد مبرز علامه استاد هادی عباسی خراسانی و رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و جمعی از مسئولین و اساتید حوزه و دانشگاه و دانشجویان این دانشگاه همراه بود از مقام علمی و معرفتی علامه ذوالفنون حسن زاده آملی تجلیل بعمل آمد.