دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و صداوسیمای خراسان رضوی تفاهم‌نامه همكاري امضا کردند

چاپ ایمیل

تفاهم نامه همکاری با هدف تعامل و توسعه همکاری‌های رسانه‌ای و علمی- پژوهشی بین دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و صداوسیمای خراسان رضوی منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، به‌منظور برقراري ارتباط منظم و سازمان‌یافته و بهره‌گیری از توانمندی‌های رسانه‌ای و علمي و پژوهشي و بهره‌گیری از ظرفیتهای موجود تفاهم نامه همکاری بين صداوسیمای خراسان رضوی به نمايندگي آقاي محسن نصرپور و دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی به نمايندگي آقاي دکتر محسن مرادی به امضاء رسید.

مشارکت در اجراي پروژه هاي تحقيقاتي، بهره‌مند شدن طرفین از امکانات مشترک یکدیگر از قبیل توان رسانه‌ای، فکری و پژوهشی، تبادل یافته های پژوهشی و نتایج تحقیقاتی و رعایت اصل امانت داری و محرمانه بودن در تبادل اطلاعات همکاری و مشارکت در تولیدات رسانه‌ای و برنامه‌ریزی‌های راهبردی از موضوعات این تفاهم نامه است.

دعوت از اعضای هیئت‌علمی، پژوهشی و کارشناسان و مدیران دانشگاه جهت حضور در شوراهای اندیشه ورزی، اتاق فکر برنامه‌ها و کارشناسان حضوری در برنامه‌های سیما، صدا، خبر، رادیو زیارت و رادیو دری و رادیو تاجیک، حمایت از تولیدات رسانه‌ای درباره ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دانشگاه و ... از اقدامات صدا و سیما دراین تفاهم نامه است.

اقدامات دانشگاه نیز در اولويت قرار دادن عناوين طرح‌های پژوهشي مرتبط با نیازهای صداوسیما، فراهم نمودن امكان ارائه خدمات پژوهشي دانشگاه به صداوسیما، استفاده از منابع اطلاعاتی و پژوهشی و بهره‌برداری از نتایج آن‌ها در برنامه‌های تولیدی صداوسیما و ... می باشد.

مدت تفاهم‌نامه به مدت دو سال است که در 2 نسخه و 7 ماده كه حكم واحد دارند تنظيم و به امضاء طرفين رسيده و مبادله گرديد.