ثبت‌نام نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تا 30 آذرماه ادامه دارد

چاپ ایمیل

مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی:

ثبت‌نام نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تا 30 آذرماه ادامه دارد

ثبت‌نام نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱ ـ ۱۴۰۰ که از امروز ۱۵ آذرماه آغاز شده است تا 30 آذرماه ادامه دارد.

دکتر مهران صلواتی مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: ثبت‌نام نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای نیمسال دوم سال تحصیلی 1401ـ 1400 از دوشنبه 15 آذرماه آغاز و تا روز سه شنبه 30 آذرماه ادامه دارد.

دکتر صلواتی با بیان اینکه متقاضیان باید برای ثبت نام به سامانه منادا به نشانی www.monada.iau.ir مراجعه کرده و ثبت نام خود را کامل کنند، گفت: تمامی مراحل فرآیند رسیدگی به درخواست های نقل و انتقال و میهمانی از طریق سامانه منادا قابل پیگیری است و متقاضیان از مراجعه حضوری به سازمان مرکزی خودداری کنند.

مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: برای اطلاع‌رسانی به موقع به دانشجویان متقاضی نقل و انتقال، سامانه پیامکی منادا راه‌اندازی شده و تمامی مراحل گردش کار در سامانه منادا، از طریق پیامک به متقاضیان اطلاع‌رسانی خواهد شد.  متقاضیان نقل و انتقال دانشجویی پس از ثبت درخواست، با دریافت پیامک از تمامی فرآیندهای نقل و انتقالات خود در سامانه منادا مطلع می‌شوند.