• صفحه اصلى
  • اخبار دانشگاه
  • دکتر مرادی در دیدار صمیمی تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد : دانشجو گوش شنوا و چشم بینای دانشگاه است/ لزوم پاسخگویی مسئولان دانشگاه به مطالبات دانشجویان

دکتر مرادی در دیدار صمیمی تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد : دانشجو گوش شنوا و چشم بینای دانشگاه است/ لزوم پاسخگویی مسئولان دانشگاه به مطالبات دانشجویان

چاپ ایمیل

همزمان با 16 آذر روز دانشجو نشست صمیمی نهادها و تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با هیئت رئیسه این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، دکتر محسن مرادی در نشست صمیمی با تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد که روز سه شنبه 16 آذر در سالن اجتماعات دانشکده فنی و مهندسی برگزار شد در خصوص مسائل مالی تشکل ها گفت : بخشی از مسائل مالی موجود، ناشی از بروکراسی فضای دانشگاه می باشد و در جهت حذف آنها اقداماتی انجام شده که اثر بخشی آن نیازمند زمان است و در تمامی امور باید صرفه اقتصادی دانشگاه در نظر گرفته شود .

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در خصوص رو برویی مسائل مالی دانشگاه با نهاد های نظارتی افزود: برقراری تعامل تشکل های دانشجویی با امور مالی و حوزه ممیزی اسناد باعث رفع سوء تفاهمات می شود.

وی با اشاره به گزینش اساتید برای تدریس در دانشگاه تصریح کرد: کلیه اساتید با نظارت و گزینش استخدام شده اند و فعالیت های آنان رصد می شود ولی ، با توجه به حضور 30 هزار دانشجو و برگزاری تعداد زیادی کلاس مجازی امکان نظارت از نزدیک وجود ندارد و با اساتید غیر ارزشی برخورد خواهد شد.

محسن مرادی در خصوص تعامل مسئولین و دانشجویان گفت: توجه به نقطه نظرات دانشجویان در فرایند دانشگاه و عملکرد اساتید جزء سیاست مدیریتی است.

وی با اشاره به منافع مالی دانشگاه آزاد و وجود برخی مشکلات سامانه آموزشیار خاطر نشان کرد: سامانه آموزشیار به علت عدم وابستگی به اشخاص و حفظ استقلال دانشگاه از بروز بسیاری از تخلفات جلوگیری می کند و طی نشست های بسیاری برخی از مشکلات این سامانه اصلاح شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با بیان ظرفیت های فناوری موجود در دانشگاه آزاد مشهد گفت:  امکان ادامه طراحی زیر ساخت های سامانه آموزشیار در واحد مشهد فراهم است .

مرادی با اشاره به ظرفیت های دانشجویان اظهار کرد: دانشگاه خانه دانشجویان است ،باید تمامی ظرفیت دانشجویان برای مشکلات دانشگاه به کار گرفته شود و دانشجویان باید به فضای شهری هم نفوذ پیدا کنند .

در پایان در خصوص چگونگی برگزاری امتحانات خاطر نشان کرد : تا پایان هفته جاری نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم اعلام خواهد شد .

در این جلسه ، نمایندگان نهادها ، کانون ها و تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد به بیان مشکلات و مطالبات خود پرداختند.

حضور خادمان بارگاه رضوی در روز دانشجو در این جلسه، از جمله برنامه هایی بود که مورد استقبال دانشجویان و مسئولین دانشگاه قرار گرفت.