• صفحه اصلى
  • اخبار دانشگاه
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در نشست معاونان فرهنگی و دانشجویی استان های دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: رویکرد فرهنگی و توجه به مسائل اجتماعی ، جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی را در فضای جامعه به شدت تقویت کرده است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در نشست معاونان فرهنگی و دانشجویی استان های دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: رویکرد فرهنگی و توجه به مسائل اجتماعی ، جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی را در فضای جامعه به شدت تقویت کرده است

چاپ ایمیل

نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی استان های دانشگاه آزاد اسلامی برگزار کننده برنامه های موضوعی جشنواره فرهنگی و هنری امامت و مهدویت صبح امروز پنج شنبه 11 آذرماه در واحد مشهد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، دکتر محسن مرادی در این جلسه با اشاره به رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد : امیدواریم با رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی در توجه به مسائل جامعه و حضور در متن جامعه در چارچوب سند تحول و تعالی دانشگاه ، بتوانیم نقش ارزنده در ترویج و تعمیق باورهای مذهبی و در رأس آن ترویج مذهب شیعی و توجه به اهل بیت داشته باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه امروز دانشگاه آزاد اسلامی مشهد قطب فرهنگی بخش عظیمی از شهر مشهد شده است افزود: رویکرد فرهنگی و توجه به مسائل جامعه ، جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی را در فضای جامعه به شدت تقویت کرده است. امروز جامعه مخاطبان ما نیز بر این موضوع اذعان دارند و این همان رسالت اصلی و انتظاری است که از این مجموعه عظیم علمی و فرهنگی وجود دارد.

وی عنوان کرد: خدا را شاکریم که رویکرد ترویج فرهنگ امامت و مهدویت و انتظار در دانشگاه آزاد اسلامی شکل گرفته و انشاالله بتوانیم با ترویج گفتمان امامت و مهدویت نقشی بی نظیر و بی بدیل در این مسیر داشته باشیم.

 دکتر مرادی همچنین با اشاره به ظرفیت های دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: استان خراسان رضوی شامل ۱۶ واحد و مرکز دانشگاهی و ۶۰ هزار دانشجو است که واحد مشهد ۵۰ درصد از این جمعیت دانشجویی سی هزار و 500  دانشجو را در خود جای داده است. حدود هزار و ۱۰۰ نفر عضو هیئت علمی در سطح استان داریم که ۵۷۰ نفر آن در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد مشغول فعالیت هستند.

نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی استان های دانشگاه آزاد اسلامی برگزار کننده برنامه های موضوعی جشنواره فرهنگی و هنری امامت و مهدویت صبح امروز پنج شنبه 11 آذرماه با حضور دکتر سروری مشاور و رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر جهان بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد مشهد برگزار شد.