• صفحه اصلى
  • اخبار دانشگاه
  • دکتر مرادی در جمع نودانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد بر آموزش و ارتقای مهارت ها در دوره دانشجویی تاکید کرد

دکتر مرادی در جمع نودانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد بر آموزش و ارتقای مهارت ها در دوره دانشجویی تاکید کرد

چاپ ایمیل

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در آیین استقبال از نودانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد به دانشجویان تاکید کرد: از این فرصت دانشجویی به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و تلاش کنید مهارت های خودتان را افزایش دهید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، دکتر محسن مرادی در این مراسم با ابراز خرسندی از حضور دانشجویان در دانشگاه، اظهار کرد: خوشحالی خودم را از حضور شما دانشجویان عزیز در فضای دانشگاه نمی توانم پنهان کنم و از این بابت مسرورم که فضای دانشگاه معطر به حضور شما شده است. مدت هاست کلاس‌ها از پشت فضای مجازی و از پشت لپ تاپ و موبایل انجام می‌شود. دلمان برای حضور دانشجو در فضای دانشگاه به شدت تنگ شده است. کرونا با همه مصائبش برای معلمان یک بدی مضاعف داشت. قدر نعمت را ندانستیم و این نعمت از ما دریغ شد.

 وی با بیان اینکه حدود 32 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد تحصیل می کنند افزود : ما در مقایسه با بزرگ ترین دانشگاه شرق کشور ، حدود دو برابر دانشجو داریم. تعداد اساتید ما حدود ۶۰۰ نفر است. سطح سواد و اعتبار اساتید ما در کل کشور زبانزد است. به لحاظ اعتبار علمی و شهرت دانشگاهی، دانشگاه آزاد اسلامی مشهد یک دانشگاه جامع و الف در سطح کشور است. این دانشگاه یکی از سه دانشگاهی است که در سال‌های اولیه دانشگاه آزاد اسلامی شکل گرفت. ده نفر از اساتید ما دانشمند تراز جهانی هستند. به لحاظ ظرفیت علمی امکانات وتجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی بسیار خوبی داریم.

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به دوره بسیار کوتاه دانشجویی به دانشجویان توصیه کرد: از این فرصت دانشجویی به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. تلاش کنید مهارت های خودتان را افزایش دهید. مهارت های تسلط بر رایانه ، زبان انگلیسی و ... همه مسئولین دانشگاه نیز تلاش خواهند کرد امکانات رشد و اعتلای استعدادهای شما عزیزان در فضای علمی کشور را فراهم کنند.

دکتر مرادی اظهار امیدواری کرد: این سرآغاز، برگی نو در سرنوشت شما رقم بزند. امیدواریم در آینده‌ای نزدیک به واسطه حضور در این دانشگاه ، در بهترین مدارج علمی و اجرایی کشور شما را ببینیم و انشاءالله بتوانیم آنچه را که استحقاق و شایستگی آن را دارید به بهترین شکل انجام دهیم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی نیز در این جلسه در جمع نودانشجویان گفت : دوره دانشجویی یک دوره طلایی است. اولین اتفاق این دوره این است که خداوند بعد وجودی انسان را باز می‌کند و این به معنای تغییر و تحول است. آن چیزی می‌توانیم باشیم که خودمان می خواهیم. انتخاب رشته تحصیلی و انتخاب شغل اتفاق دیگری است که بر اساس مهارتهای کسب شده اتفاق می‌افتد. ازدواج بزرگترین انتخاب انسان در طول زندگی است که در این دوره اتفاق می افتد.

حجت الاسلام جواد مهدوی نسب با بیان اینکه دوره 8 ساله دانشجویی دوره بسیار حساسی است عنوان کرد: در همین مسیری که شما هستید تغییرپذیری اتفاق می‌افتد. قدر بهار جوانی و زمان تغییر و تحول را بدانید. دفتر نهاد نیز در دو حوزه در کنار شماست : و یزکیهم و یعلمهم الکتاب والحکمه. در تشکل ها و کانون های مختلف با توجه به سلایق خودتان عضو شوید.

وی در پایان با بیان اینکه دانشجویان خون بدن دانشگاه هستند اظهار امیدواری کرد: انشاالله دورانی باشد که در کنار شما بهترین ها را رقم بزنیم.