• صفحه اصلى
  • اخبار دانشگاه
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در نشست مشترک با اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد: آمادگی داریم از تمام ظرفیت های فکری و فیزیکی دانشگاه در حل مسائل اجتماعی شهر استفاده شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در نشست مشترک با اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد: آمادگی داریم از تمام ظرفیت های فکری و فیزیکی دانشگاه در حل مسائل اجتماعی شهر استفاده شود

چاپ ایمیل

نشست مشترک هم اندیشی شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد ، صبح امروز در مرکز رفاهی فرهنگی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی ، دکتر محسن مرادی در این جلسه با اشاره به اهمیت حوزه فرهنگی گفت :  حوزه فرهنگی حوزه ظریف و تاثیر گذاری است. اگرما بتوانیم در فضای دانشگاه یک کار فرهنگی اثرگذار و فاخر انجام دهیم کار بسیار بزرگی کردیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه فضای شهر حوزه عمل شورای شهر و شهرداری است عنوان کرد : در هرجایی ازشهر می‌توانید تاثیر گذار باشید. از مناطق کم‌برخوردار تا برخوردار ترین نقطه شهر به شما ارتباط دارد.

دکتر مرادی افزود : ظرفیت دانشگاه و پتانسیل دانشگاه را به کمک بگیرید. اگر ما توانستیم به شهر مشهد و مجاوران امام رضا(ع) مهارت بیاموزیم نقش خود را ایفا کرده ایم. شورای اسلامی شهر متولی آموختن مهارت به شهروندان است. ما در این زمینه به شما کمک می کنیم.

وی عنوان کرد : دانشگاه آزاد مشهد هم به لحاظ امکانات فیزیکی و هم به لحاظ اساتید اثرگذار ، ظرفیت های زیادی دارد. هم دست یاری به سوی شما دراز می‌کنیم و هم آمادگی داریم از همه ظرفیت های فکری فیزیکی و معنوی برای ایفای نقش دانشگاه در شهر استفاده شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این جلسه گفت : ما با ۸۰ درصد برنامه‌های دانشگاه قرابت داریم. اتفاق واحدی هستیم در نظام اسلامی. کارگزار حکومت دینی هستیم با وظیفه ذاتی خودمان.

حجت الاسلام منصوریان افزود : درخواست های دانشگاه آزاد اسلامی مشهد را در کارگروه های تخصصی بررسی خواهیم کرد و از ظرفیت های دانشگاه در حل مسائل اجتماعی استفاده خواهیم کرد چراکه مسائل و معضلات اجتماعی متولی خاصی ندارد. از مشارکت و خویاری مردم استفاده می کنیم. جلب مشارکت و خودیاری مردم یعنی استفاده بهینه از ظرفیت دستگاه های اجرایی .

بهره مندی رایگان دانشگاه از بیلبوردهای اطراف دانشگاه در مراسم عام المنفعه فرهنگی، بهره مندی رایگان دانشجویان از محل پارک خودروها در اطراف دانشگاه، نصب چند المان فرهنگی توسط شهرداری در فضای دانشگاه و بهره مندی دانشگاهیان از امکانات فرهنگی شهرداری از جمله درخواست هایی بود که از سوی حجت الاسلام دکتر رضا عباس پور معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در این جلسه ارائه شد.