• صفحه اصلى
  • اخبار دانشگاه
  • دکتر مرادی در بازدید از واحد قوچان : باید انگیزه، مهارت و مدیریت را در مجموعه دانشگاه تقویت کنیم

دکتر مرادی در بازدید از واحد قوچان : باید انگیزه، مهارت و مدیریت را در مجموعه دانشگاه تقویت کنیم

چاپ ایمیل

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌ رضوی اظهار کرد: شرایط کنونی دانشگاه نیاز به تدبیر خاص و صبر عظیم دارد، پس باید انگیزه، مهارت و مدیریت را در مجموعه تقویت کنیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، محسن مرادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌ رضوی و هیئت همراه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان حضور یافته و از تجهیزات، مرکز رشد، آزمایشگاه‌ها و قسمت‌های مختلف این واحد دانشگاهی بازدید کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌ رضوی در جمع کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان با قدردانی از تلاش نیروهای انسانی این مجموعه اظهار کرد: رقم‌زدن آینده بهتر برای این واحد دانشگاهی و اینکه چگونه بهتر باشیم باید سرلوحه امور در خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی قرار گیرد.

مرادی افزود : شرایط کنونی دانشگاه نیاز به تدبیر خاص و داشتن صبری عظیم دارد، پس باید انگیزه، مهارت و مدیریت را در مجموعه تقویت کنیم.

احمد ناطق‌گلستان رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌ رضوی نیز چالش کنونی دانشگاه آزاد قوچان را تغییر ذائقه تحصیل دانست و گفت: زمانی واحد قوچان قطب شیمی و نفت کشور بود و تلاش این مجموعه می‌تواند دانشگاه را از تنگنای کنونی عبور دهد.

جلیل خاکسار خزانه‌دار دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌ رضوی هم نگاه حمایتی دانشگاه و دریافت خط اعتباری از سازمان مرکزی برای پرداخت پاداش بازنشستگان و بازخریدها را اعلام و بیان کرد: می‌توان منابع و وسایلی که مورد نیاز دانشگاه‌ها را تبدیل به احسن و در طرح‌های زودبازده سرمایه‌گذاری کرد.