دکتر مرادی: تشکیل دانشکده مهارت و کارآفرینی اهتمام دانشگاه به حل مسائل جامعه است

چاپ ایمیل

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در جمع کارکنان سما مشهد:

تشکیل دانشکده مهارت و کارآفرینی اهتمام دانشگاه به حل مسائل جامعه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی تشکیل دانشکده مهارت و کارآفرینی را اهتمام دانشگاه به حل مسائل جامعه دانست .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی: دکتر محسن مرادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی ظهر امروز در نشست صمیمی با کارکنان سما (مدارس، دانشکده مهارت و کارآفرینی و حوزه ستادی) گفت: نگاهی که امروز در فضای جامعه نسبت به دانشگاه آزاد وجود دارد نسبت به گذشته متفاوت است و اقبال عمومی نسبت به آن افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه امروز برخلاف دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی که با کمبود دانشجو مواجه هستند دانشگاه آزاد اسلامی با افزایش دانشجو روبرو است، اظهار داشت: نگاه حل مسئله و احساس مسئولیت دانشگاه نسبت به بیکاری فارغ التحصیلان از ثمرات دانشگاه است و این نگاه مسئولیت من و شما را در مدارس و دانشگاه سنگین‌تر می‌کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی تاکید کرد: برای اینکه هر سازمان از جمله دانشگاه آزاد قوام بیشتری پیدا کند و گوی سبقت را از دیگران برباید، باید به نوع دوستی، احترام، وفاداری، جوانمردی و فضیلت اجتماعی خود همت گمارد.

در ادامه دکتر جعفر کبیری معاون آموزش مهارتی و عمومی خراسان رضوی ضمن تقدیر از همکاران سما گفت: وظیفه ما این است که بر دانش آموزان تاثیر گذار باشیم و این می طلبد که خود متذکر باشیم.

وی با اشاره به آیات قرآن شرایط تذکر دهنده را بیان کرد و گفت: متذکر بودن خویش، برخورد نرم و لطیف، پرهیز از اکراه و اجبار، پیام آسان و قابل فهم ، تداوم و تکرارو فرصت کافی دادن از جمله عواملی است که باید در تعلیم و تربیت رعایت شود.

این مراسم که با حضور معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، حجت الاسلام جعفری ریاست بسیج دانش آموزی سپاه پاسداران استان خراسان رضوی و دادگر قائم مقام معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی همراه بود، از منتخبین سما مشهد در مدارس سما، دانشکده مهارت و کارآفرینی و حوزه ستادی تجلیل شد.