• صفحه اصلى
  • اخبار دانشگاه
  • نتایج انتخاب رشته متقاضیان رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کننده در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ اعلام شد

نتایج انتخاب رشته متقاضیان رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کننده در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ اعلام شد

چاپ ایمیل

نتایج انتخاب رشته متقاضیان رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کننده در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، نتایج انتخاب رشته متقاضیان رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کننده در آزمون سراسری سال 1400 اعلام شد.

داوطلبانی که در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب رشته کرده اند، می توانند با مراجعه به سامانه  www.azmoon.org با درج کد ملی و کد دسترسی نتیجه انتخاب رشته خود را مشاهده کنند.

پذیرفته شدگان قطعی می توانند  از ساعت 10 صبح سه شنبه 6 مهر لغایت پایان روز شنبه 10 مهر با مراجعه به سامانه آموزشیار به آدرس  edu.iau.ac.ir و مطابق جدول زمانی اعلام شده نسبت به ثبت نام خود به صورت مجازی اقدام کنند.

شایان ذکر است آن دسته از داوطلبانی که نتایج آن ها به صورت ذخیره اعلام شده است، لازم است  از ساعت 14 روز یکشنبه 4 مهر ماه لغایت ساعت 24 روز شنبه 10 مهر ماه با مراجعه به سامانه  www.azmoon.org  نسبت به ثبت اعلام آمادگی خود برای ثبت نام به صورت اینترنتی اقدام و رسید دریافت نمایند. عدم مراجعه به سامانه فوق  در زمان اعلام شده به منزله انصراف از ثبت نام می باشد و هیچگونه درخواستی پس از زمان اعلام شده دریافت نخواهد شد. پس از انقضای مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان قطعی، زمان و چگونگی ثبت نام ذخیره هایی که در موعد مقرر فرم اعلام آمادگی را تکمیل نموده اند اعلام خواهد شد.

پذیرفته شدگان رشته های با آزمون  1400 دانشگاه آزاد اسلامی می توانند جهت اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام به راهنمای ثبت نام  که در سامانه  این مرکز به آدرس sanjesh.iau.ir  قرار گرفته است مراجعه کنند.

لازم به توضیح است با توجه به شرایط کرونا جهت حفظ سلامتی، داوطلبان محترم ازمراجعه حضوری به مرکزسنجش،پذیرش وفارغ التحصیلی خودداری نمایند. داوطلبان می توانند جهت ثبت درخواست الکترونیکی به سامانه  ticket.azmoon.iau.ac.ir   مراجعه نمایند و درخواست خود را همراه با مستندات لازم ( کارنامه و......) ، ثبت کنند.

سامانه فوق جایگزین مکاتبات و مراجعات حضوری برای ثبت درخواستها است.  داوطلبان در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص آزمون سراسری و دوره های بدون آزمون  از طریق تلفن گویا 4743_021 و یا  سیستم پرسش و پاسخ مجازی به آدرس  faq.azmoon.iau.ac.ir  سوال خود را مطرح نمایند تا کارشناسان راهنمایی و پاسخ دهند و از مراجعه حضوری به مرکز سنجش،پذیرش و فارغ التحصیلی اکیداً خودداری کنند.

پذیرفته شدگان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به  «راهنمای پذیرفته شدگان نهایی رشته های با آزمون مقاطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته سال 1400 دانشگاه آزاد اسلامی» مراجعه کنند.