• صفحه اصلى
  • اخبار دانشگاه
  • پیام دکتر محسن مرادی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد بمناسبت آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱ _ ۱۴۰۰

پیام دکتر محسن مرادی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد بمناسبت آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱ _ ۱۴۰۰

چاپ ایمیل

آغاز سال تحصیلی جدید را به جامعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد، بویژه دانشجویان جدیدالورود كه براي نخستين بار به محيط مقدس دانشگاه آزاد اسلامی گام نهاده اند صميمانه تبريك گفته و آرزو می کنم سال تحصیلی جدید، توأم با تجربیات ارزنده و کسب دانش و مهارت به روز و مؤثر، برای همه دانشگاهیان باشد .

سال تحصیلی 1401 – 1400 به دلیل ادامه شیوع بیماری کرونا، همچون سال گذشته متفاوت آغاز می شود. در ماههای اخیر شاهد تلاش های بی وقفه مسئولین در جهت واکسیناسیون همه مردم هستیم و به لطف پروردگار و همت کادر درمان بزودی شاهد قطع زنجیره انتقال ویروس خواهیم بود و به حول و قوه الهی، در نیمسال تحصیلی آموزش ها بصورت حضوری آغاز می شود .

امیدوارم با رعایت کامل و دقیق پروتکل های بهداشتی در شرایط ویژه کنونی، با عنایت خداوند متعال؛ همه ما بتوانیم با پذیرش مسوولیت اجتماعی خود، محیطی آرام، با نشاط؛ و سرشار از سلامتی برای فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه فراهم آوریم.

اميد است به فضل الهي، در طول سال تحصيلي جديد در جهت تهذيب، خود سازی و علم اندوزی، تلاش مضاعف نموده و در آينده با علم و معرفت بيشتر در جهت پيشرفت كشور عزیزمان ایران اسلامی مثمر ثمر باشيم. همچنين اميد است دانشجويان گرامی جديدالورود در سال تحصيلي پیش رو با تلاش، کوشش و انگيزه‌ والای دانش طلبي، در جهت ارتقای سطح علمي و تعمق باورهای دینی و توانایی های فرهنگی گامهای موثری بر‌دارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت ایام اربعین حسینی (ع) ، پاسداشت هفته شکوهمند «دفاع مقدس» ،آغاز سال تحصیلی و شروع سالی دیگر در تقویم تعلیم و تربیت را به جامعه دانشگاهی صمیمانه تبریک می‌گویم و برای همگان از درگاه خداوند متعال، دستیابی به مدارج عالی علمی و اخلاقی توأم با موفقیت، بهروزی و سعادت را خواهانم.

دکتر محسن مرادی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد