• صفحه اصلى
  • اخبار دانشگاه
  • دکتر مرادی در آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد عنوان کرد : بسیج دانشجویی بازوی توانمندی است که دانشگاه را سریعتر به اهداف خود می رساند

دکتر مرادی در آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد عنوان کرد : بسیج دانشجویی بازوی توانمندی است که دانشگاه را سریعتر به اهداف خود می رساند

چاپ ایمیل

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت : هرگاه مجموعه بسیج دانشجویی بسیج اساتید و بسیج کارکنان پای کار آمدند آن کارها اثر بخشی بیشتر و بهتر خواهد داشت و نمود اجتماعی آن هم کار هم در جامعه پررنگ تر خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، دکتر محسن مرادی در این نشست یکی از کارکردها و وظایف اصلی دانشگاه که در سالهای اخیر مورد توجه مسئولین بوده را کارکرد تربیتی و فرهنگی دانشگاه عنوان کرد و افزود: در این مسیر ، دانشگاه نیازمند بازوان توانمندی است که حضور این نیروها و بازوان می توانند رسیدن به اهداف را تسریع کنند و همینطور اثربخشی فعالیت‌ها را نیز افزایش دهند. بسیج دانشجویی الحمدالله در سابقه چندین ساله فعالیت های خودش برگ‌های زرینی را در عملکرد فرهنگی و تربیتی دانشگاه نشان داده و موجب ارتقای برند فرهنگی و مذهبی دانشگاه آزاد اسلامی شده است.

وی افزود : اعتقاد دارم که اگر دانشگاه در زمینه فرهنگی بتواند فعالیتی فاخر و ماندگار انجام دهد قطعاً دستیابی به رسالت‌های دانشگاه امکان پذیرتر است و اقبال عمومی به سمت دانشگاه افزایش خواهد یافت. تجربه نشان داده است موسسات آموزشی که در زمینه فرهنگی سرمایه‌گذاری می‌کنند جذب دانش‌آموز و دانشجوی بیشتری دارند نمونه بارز این موسسات مدارس امام رضا و مدارس سما است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد : از همه دوستان عزیز بسیج‌دانشجویی خاضعانه کمک می خواهم که در اعتلای نام دانشگاه و فرهنگ سازی جامعه هدف دانشگاه به ما کمک کنند. طبیعتاً فرایندها و ساختارهای دانشگاه باید به گونه‌ای بهبود پیدا کنند که این کمک ها تسهیل شود. هرگاه مجموعه بسیج دانشجویی بسیج اساتید و بسیج کارکنان پای کار آمدند آن کارها اثر بخشی بیشتر و بهتر خواهد داشت و نمود اجتماعی آن هم کار هم در جامعه پررنگ تر خواهد بود.

در این جلسه رضا سمرقندی به عنوان فرمانده جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد معرفی و از زحمات محمدرضا نوروزی فرمانده سابق این پایگاه قدردانی شد.

آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد ، عصر روز شنبه 27 شهریور با حضور دکتر مرادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی ، حجت الاسلام والمسلمین مهدوی نسب رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان ، دکتر علی اصغر یساقی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، رسول نوروزی مسئول بسیج دانشجویی ناحیه خراسان رضوی  و جمعی از دانشجویان بسیجی در مرکز فرهنگی رفاهی، برگزار شد.