• صفحه اصلى
  • اخبار دانشگاه
  • دکتر طاهری لاری عنوان کرد ؛ راه اندازی مرکز تحقیقات مشترک دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با شرکت برق خراسان رضوی

دکتر طاهری لاری عنوان کرد ؛ راه اندازی مرکز تحقیقات مشترک دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با شرکت برق خراسان رضوی

چاپ ایمیل

دکتر طاهری لاری عنوان کرد ؛

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد از راه اندازی مرکز تحقیقات مشترک دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی با عنوان " مرکز تحقیقات هوشمندسازی شبکه های توزیع برق " خبر داد .

طاهری لاری با اشاره به اهمیت راه اندازی این مرکز افزود : با عنایت به اهمیت راه اندازی و فعالیت های مراکز تحقیقاتی نیاز محور و همچنین در راستای افزایش درآمدهای غیر شهریه ای و استفاده حداکثری از توان اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در انجام پروژه های تحقیقاتی، پس از پیگیری ها و اقدامات موثر دانشگاه این تفاهم مشترک صورت گرفت .

وی با اعلام اینکه استان خراسان رضوی دارای شش مرکز تحقیقاتی مصوب می باشد ، راه اندازی این مرکز را نیز گام بزرگی در جهت اهداف بلند دانشگاه دانست و بر تلاش حداکثری اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در این حوزه تاکید کرد .

دکتر طاهری لاری ضمن اظهار امیدواری از اثربخشی ظرفیت به وجود آمده برای فعالیت های تحقیقاتی اساتید و دانشجویان از اقدامات حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه در این خصوص تقدیر کرد .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در پایان به تاسیس " سرای فناوری های هوشمند و سلامت" دانشگاه در سال گذشته نیز اشاره کرد و گفت : برگزاری کارگاه های تخصصی مرتبط، راه اندازی فضای اشتراک کاری، استقرار و راه اندازی آزمایشگاه تخصصی آنالیز حرکت انسان، برگزاری رویداد ایده برتر سلامت با مشارکت شتاب دهنده متاسل، پذیرش و استقرار قطعی سه شرکت و هسته فناور،دریافت 15 درخواست جدید استقرار، قرارداد مشارکت با 2 شتاب دهنده تخصصی سطح استان (فردوسی و متاسل) و اطلاع رسانی و تبلیغات هدفمند از جمله فعالیت های سرا می باشد .