• صفحه اصلى
  • اخبار دانشگاه
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی تاکید کرد : مشارکت بسیج کارکنان در حل مسائل دانشگاه بیشتر شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی تاکید کرد : مشارکت بسیج کارکنان در حل مسائل دانشگاه بیشتر شود

چاپ ایمیل

نشست شورای مرکزی بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی ، دکتر مسعود طاهری لاری در این نشست با گرامیداشت هفتم تیر سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی ، از تلاش ها و زحمات اعضای بسیج کارکنان در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد تشکر کرد و گفت: بحمدالله هم بسیج اساتید ، هم بسیج کارکنان و هم بسیج دانشجویی در همه عرصه ها فعال هستند. در مشارکت حداکثری انتخابات خیلی خوب حضور پیدا کردند و لازم است از همه عزیزان تشکر کنم. این انتخابات علی رغم توطئه‌های دشمنان نتیجه مطلوبی داشت و آن مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بود.
وی بسیج را نهاد مقدسی عنوان کرد که با تدبیر و دوراندیشی درست و عقلایی حضرت امام(ره) شکل گرفت که برکات شکل گیری آن در جامعه مشهود است و تاکید کرد: بسیج باید کارش و هدفش پاسداری از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب باشد. روحیه جهادی که در گروه های بسیج هست باید تبدیل به یک فرهنگ شود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی افزود: ما باید در راستای هدف و ماموریت بسیج حرکت کنیم. بسیج نماد وحدت ، وفاق و نماد فرهنگ است و دشمنان نمی‌توانند این نهاد مقدس را ببینند. پایداری نظام و استمرار و پیشرفت آن به روحیه جهادی بسیجیان وابسته است.
وی با تاکید بر تلاش بسیجیان دانشگاه در عرصه های علمی و فناوری افزود: در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و خراسان رضوی انتظار داریم که بسیج در همه فعالیتها خدمت رسانی پیشقدم باشد . دانشگاه مهد علم و فرهنگ است . اگر روحیه تلاشگری در بسیج تقویت شود دانشگاه می تواند به اهداف خود برسد.
دکتر مسعود طاهری لاری سیاست دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد را ایجاد تحول رو به جلو در بخش‌های مختلف عنوان کرد و افزود : از عزیزان در بسیج کارکنان می خواهم تا مشارکت شما در بهبود اداره دانشگاه بیشتر شود. تحولات منجر به بهبود در سازمان باید گسترش یابد. مشکلات را شناسایی کنید و راه حل ارائه دهید. مهمترین ظرفیت و سرمایه دانشگاه منابع انسانی است. اگر از این ظرفیت استفاده کنیم می‌توانیم تحول ایجاد کنیم در غیر این صورت دانشگاه نمی‌تواند به رشد و بالندگی برسد.
وی با بیان اینکه در بسیج انگیزه الهی و معنوی به دور از چشم داشت های مادی وجود دارد افزود : روحیه مردمی و روحیه خدمتگزاری در بسیج خیلی ارزشمند است و باید قدرش را بدانیم. من به عنوان یک خادم در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد قدردان زحمات شما هستم. در این موقعیت نامناسب اقتصادی، هر قدمی که می توانیم برای بهبود امور دانشگاه بایدبرداریم و سعی کنیم جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی مشهد را حفظ و ارتقا دهیم. هر کسی در هر رده شغلی در دانشگاه مشغول به کار است می تواند نظر بدهد و از نظرات و پیشنهادات همکاران استقبال می‌کنیم.
در این جلسه همچنین مهدی نیک پی فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، گزارشی از فعالیت های انجام شده ارائه کرد و در ادامه هر یک از اعضای شورا، پیشنهادات و برنامه های خود را بیان کردند.