دوازدهمین جشن تکلیف فرزندان استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد

چاپ ایمیل

در سالروز ولادت با سعادت امام رضا(ع): 

دوازدهمین جشن تکلیف فرزندان استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد

آیین دوازدهمین جشن تکلیف فرزندان استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با حضور مسئولان دانشگاه و خانواده‌های مکلفان در سالن همایش‌های دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، 59 نفر از فرزندان دختر و پسر کارکنان و استادان واحد مشهد به شکرانه تشرف به تکلیف الهی نماز شکر را در محل مسجد حضرت مهدی (عج) مجموعه فرهنگی این واحد به جماعت اقامه کردند و با نثار گل بر مزار شهدای گمنام این مجموعه رسیدن به سن تکلیف خود را در سالن همایش‌های این دانشگاه جشن گرفتند.

حجه الاسلام مهدوی نسب مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در اين مراسم ضمن تبریک ولادت باسعادت امام رضا(ع) و خير مقدم به مادران و پدران مکلفین در خصوص به سن تکلیف رسیدن فرزندان همکاران دانشگاهی به بيان مطالبي پرداخت و به مکلفین توصیه هایی کرد و گفت: شما عزیزان از لحاظ الهی بزرگ شده و به سن قانونی خدا رسیده اید، بنابراین خداوند از شما توقع خاص دارد و باید به دستورات اسلام که خیر دنیا و آخرت شما در آنهاست را رعایت کنید.

وی به مکلفین تاکید کرد: بعد از انجام واجبات مهمترین عمل احترام به پدر و مادر است که با انجام آن خداوند از شما خشنود و راضی می شود.

حجت‌الاسلام بابازاده رئیس اداره فرهنگی دانشجویی و مسئول ستاد اقامه نماز دانشگاه در این مراسم گفت: تاکنون یازده دوره مراسم جشن تکلیف با موفقیت در دانشگاه برگزار شد و این دوازدهمین دوره جشن تکلیف است که با هدف تشویق نوجوانان در اجرای احکام الهی و اعتلای فرهنگ نماز در دانشگاه برگزار می‌شود.

بیان احکام و مسائل شرعی کلیدی همچون وضو و نماز در قالب نمایش طنز همراه با اجرای مسابقه و اهدای جایزه از برنامه‌های دیگر این مراسم بود که به همت ستاد اقامه نماز دانشگاه برگزار شد.