دانشگاه آزاد اسلامي خراسان رضوي، قطب آموزش عالي شرق كشور

چاپ ایمیل

دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی با 11 واحد دانشگاهی، 6 مركز دانشگاهی ، 8 دانشکده مهارت و کارآفرینی،  59 هزار دانشجوي فعال، 2648 دانشجوي بین الملل، 2 بيمارستان آموزشی، پژوهشی درمانی،  بيش از 355 آزمايشگاه، 143 كارگاه تخصصي، 8 مركز تحقيقاتي و پژوهشكده و 6 مركز رشد و سراهاي فناوري و ... به عنوان قطب آموزش عالي شرق كشور شناخته می شود.

به بهانه سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی ، خبرنگار روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی اسلامی خراسان رضوی ، طی گفتگویی با دکتر مسعود طاهری لاری رئیس این دانشگاه ، مهم ترین فعالیت ها و موفقیت های دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد در یک سال گذشته را از وی جویا شده است.

افزايش  11 درصدي جذب دانشجو در سطح استان

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي استان خراسان رضوي گفت: دانشگاه آزاد اسلامي خراسان رضوي در یک سال گذشته با بهينه سازي امر آموزش و پژوهش و همچنين تبليغات و معرفي امكانات و خدمات موثر دانشگاه در راستاي جذب دانشجو سهم بسزايي داشته به نحوی که در سال گذشته با رشد و افزايش  11 درصدي جذب دانشجو در سطح استان و 13 درصدی در واحد مشهد رتبه بالایی را در كشور به خود اختصاص داد.

کسب رتبه اول در ارزیابی رتبه بندی 26 گانه دانشگاه های سراسر کشور

دكتر طاهري لاري با اعلام این خبر که دانشگاه آزاد اسلامي واحد مشهد در ارزیابی رتبه بندی 26 گانه دانشگاه ها، رتبه یک را اخذ نموده، اظهار داشت: واحد مشهد با 487 عضو هیات علمی، 28500 نفر دانشجوی فعال، 557 نفر کارمند با نسبت 58 دانشجو به عضو هیات علمی و نسبت 51 دانشجو به کارمند مشغول فعاليت است .

«سرای فناوری های هوشمند و سلامت» از افتخارات واحد مشهد محسوب می‏شود

ایشان با اشاره به جایگاه رفیع حوزه پژوهش و فناوري در این واحد دانشگاهی افزود: تاسیس «سرای فناوری های هوشمند و سلامت» از افتخارات این واحد محسوب می‏شود. برگزاری کارگاه های تخصصی مرتبط، راه اندازی فضای اشتراک کاری، استقرار و راه اندازی آزمایشگاه تخصصی آنالیز حرکت انسان، برگزاری رویداد ایده برتر سلامت با مشارکت شتاب دهنده متاسل، پذیرش و استقرار قطعی سه شرکت و هسته فناور،دریافت 15 درخواست جدید استقرار، قرارداد مشارکت با 2 شتاب دهنده تخصصی سطح استان (فردوسی و متاسل) و اطلاع رسانی و تبلیغات هدفمند از جمله فعالیت‏های در خور تحسین این سراست.

سامانه پژوهشیار در سال 99 پذیرای بیش از 1660 دانشجوی تحصیلات تکمیلی بود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامي واحد مشهد با تاکید بر ضرورت دقت در فرایند تولید علم خاطر نشان کرد: در سال 1399 سامانه پژوهشیار به صورت غیر حضوری پذیرای بیش از ۱۵۰۰ نفر دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد و ۱۶۰ نفردانشجوی مقطع دکتری تخصصی بود. بررسی ۲۲۰ مقاله علمی اعضای هیات علمی و ارزیابی ۳۳ عنوان کتاب جهت چاپ از دیگر کارهای این سال بود.  کسب مرتبه علمی بین المللی توسط نشریه Iranian Journal of Earth Sciences، کسب مرتبه علمی «الف» توسط نشریه علوم جغرافیا، کسب مرتبه علمی «ب»  توسط مجله انگلیسی Creative City Design و راه اندازی دبیرخانه مجلات از دیگر دستاوردهای این واحد در سال 1399 می‏باشد.

آزمایشگاه شیمی آکرودیته رازی ، مجوز 17025 را از مرکز تائید صلاحیت ایران اخذ نمود

طاهری لاری در خصوص ارتقاء سطح مرکز خدمات آزمایشگاهی افزود : آزمایشگاه شیمی آکرودیته رازی مجوز 17025 را از مرکز تائید صلاحیت ایران اخذ نمود و در هشتمین جشنواره فرهیختگان مورد تقدیر قرار گرفت .

همچنین آزمایشگاه شیمی مشهد به عضویت شبکه راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری پیوست و پارک استعداد یابی و مهارت پروری تاسیس گردید .

مرکز خدمات آزمایشگاهی استان به کمک ستاد کرونا آمد

وی به ساخت و استقرار دوربین حرارتی به منظور غربالگری در پایانه های شماره 2 و 3 پروازهای داخلی و خارجی در زمان شیوع ویروس کرونا ، راه اندازی خط تولید مایع و ژل ضدعفونی کننده دست ، تولید ماسک و شیلد ، تولید محفظه حمل ایزوله بیمار ، دستگاه تنفس مصنوعی ، تب سنج غیر تماسی مادون قرمز ، کالیبراتور تب سنج ، پروتز هیبریدی توانبخشی حرکت زانو ، ساخت ربات توان بخش حرکت مچ پا ، تولید داروی کامبوجا و تاسیس مرکز تحقیقات هوشمندسازی شبکه برق با 5 زیر هسته اشاره نمود که از جمله فعالیت های درخشان مرکز خدمات آزمایشگاهی در سال گذشته است.

دریافت مجوز نشر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اخذ مجوز انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و راه اندازی مجدد واحد پژوهشی- آموزشی مشهد ذوب ، فعال کردن ۲۱ انجمن علمی دانشجویی، برگزاری ۷۱ کارگاه آموزشی، برگزاری ۵ همایش علمی و تعیین تکلیف ۱۴ طرح پژوهشی ، از جمله فعالیت های مجموعه باشگاه پژوهشگران در سال پیش بود.

عقد ۱۶ قرارداد طرح برون دانشگاهی از طریق دفتر ارتباط با صنعت

وی با رفیع بر شمردن جایگاه دفتر ارتباط با صنعت در این واحد یادآور شد: این دفتر در کنار معرفی دانشجویان به مراکز مختلف برای گذراندن دوره کارآموزی موفق به عقد ۱۶ قرارداد طرح برون دانشگاهی با ارزش تقریبی 30 میلیارد ریال، عقد تفاهم نامه‏ با مجموعه‏ هایی از جمله سازمان آب و فاضلاب، ایران خودروی بینالود و شرکت نفت شمال شرق و تشکیل خوشه های تخصصی اساتید شده است.

کسب جایگاه سطح یک در بین بیش از 130 مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی

طاهری لاری ارتقای کمی و کیفی مراکز رشد و واحدهای فناور را استراتژی این واحد ذکر کرد و عنوان کرد: کسب عنوان مرکز رشد سطح یک در بین بیش از 130 مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی، مشارکت در دبیرخانه هفته جهانی کارآفرینی استان، فعال شدن دفتر صندوق پژوهش و فناوری استان در مرکز رشد، اخذ تسهیلات از منابع صندوق برای واحدهای استان، حضور فعال در جشنواره و نمایشگاه هفته پژوهش استان، رونمایی از ۵ محصول مرکز رشد، تایید اولیه موافقت اصولی مرکز رشد از سوی وزارت بهداشت، افزایش درآمد مرکز، بررسی 12 درخواست استقرار جدید و تغییر رویکرد مرکز از قراردادهای اجاره به قراردادهای سهم از جمله درخشش‏های مرکز رشد در سال 1399 می‏ باشند.

راه اندازی واحد مستقل علوم  پزشكي دانشگاه آزاد اسلامي استان خراسان رضوي

دکتر طاهری لاری در خصوص فعالیت های حوزه علوم پزشکی اظهار کرد : در آذرماه سال 99 با حكم جناب  آقاي دكتر طهرانچي رياست عاليه دانشگاه ، معاون علوم پزشكي به عنوان سرپرست واحد علوم  پزشكي دانشگاه آزاد اسلامي خراسان رضوي تعيين شد که در این راستا ،افتتاح حساب واحد علوم پزشكي، پيشنهاد تاپ چارت واحد علوم پزشكي، محاسبه هزينه ها و درآمدهای واحد علوم پزشكي از شهريور 99، برون سپاري واحد تصوير برداري در بيمارستان آريا  و انجام مقدمات آن براي بيمارستان 22 بهمن، تشكيل ستاد كرونا از تاریخ 3/12/98  و گزارش فعاليت هاي آن تاكنون از اقدامات انجام شده در راستاي تفكيك واحد مستقل علوم پزشكي واحد مشهد می باشد.

تفکیک گروه های پرستاری و مامایی از گروه پزشکی در قالب یک دانشکده مستقل، برنامه ریزی جهت اخذ مجوز و جذب دانشجوی تحصیلات تکمیلی پرستاری و مامایی، عقد تفاهم نامه همکاری با بیمارستانهای 17 شهریور، فارابی، کامیاب، آریا، 22 بهمن و ابن سینا درقالب مکان های آموزشی جهت برگزاری دوره های کارآموزی دانشجویان از جمله اقدامات گروه پرستاری و مامایی در سال گذشته بود .

 دانشکده پیراپزشکی نیز جهت تاسیس رشته پرتو شناسی و اتاق عمل، عقد قرارداد با بیمارستانهای ارتش وتامین اجتاعی و بیمارستانهای وابسته به دانشگاه علوم پزشکی جهت کارآموزی دانشجویان گام های موثری در سال گذشته برداشته است  .

رئیس دانشگاه در مورد فعالیت های دانشکده پزشکی گفت : حدود 60 درصد اشغال کل تخت، برنامه ریزی برای ورود دانشجویان مقدمات بالینی، بر اساس طرح بلوک بندی، برگزاری تعداد 17جلسه کمیته اخلاق، بررسی تعداد 265 طرح وپروپوزال، صدور تعداد 209 کد برگزاری، 136 جلسه دفاع مجازی با همکاری حدود 100 استاد، همکاری مستمر در امر ضدعفونی محیط های اداری ، آموزشی ، پراتیک و آزمایشگاهها در طول سال، از جمله اقدامات دانشکده پزشکی می باشد.

بیمارستان آریا دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با کسب رتبه یک ارزشیابی از سوی وزارت بهداشت و آموزش پزشکی، خریداری تجهیزات سرمایه ای به مبلغ حدود شصت میلیارد ریال، برنامه ریزی جهت تامین بودجه برآوردی به مبلغ شصت میلیارد ریال مورد نیاز جهت اجرای برنامه های عملیاتی(پروژه احداث اکسیژن ساز، پروژه احداث بخش نوزادان، پروژه احداث LDR و بازسازی زایشگاه، پروژه راه اندازی یک تخت دیالیز در بخش CCU، پروژه بروزرسانی واحد CSR و نصب دستگاه پلاسما، اقدامات ارزشمندی را در حوزه درمانی انجام داده است .

دکتر طاهری لاری با اشاره به خدمات ارزشمند بیمارستان 22 بهمن ادامه داد :  همکاری با معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد و ارائه خدمات به بیماران کرونایی به عنوان درمانگاه سطح 2 و پذیرش در بخشها، اخذ لوح تقدیر و تابلو " مدافعان سلامت، قهرمان شهر من"، کسب درجه یک ارزشیابی در اعتبار بخشی بیمارستانها واجرای برنامه های آموزشی با فرایند آموزشی مناسب از دیگر اقدامات مهم بیمارستان 22 بهمن می باشد.

پرداخت کلیه مطالبات اساتید و کارکنان بازنشسته دانشگاه آزاد اسلامی استان تا پایان سال 99

ایشان با اشاره به دقت نظر این واحد در حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه با اشاره به احیای 14000 متر زمین شهرک های صنعتی استان ، پرداخت حدود 20 میلیارد تومان پاداش سنوات بازنشستگان در سطح استان در سال گذشته و با مساعدت معاونت محترم توسعه مدیریت؛ جناب آقای دکتر فداکار ، طراحی داشبورد مالی جهت کنترل منابع و مصارف واحدها و نحوه هزینه کرد آنها ، اختصاص وام قرض الحسنه بانک رسالت به همکاران و دانشجویان ، پرداخت به موقع حقوق ، ارزیابی املاک و مستغلات، اخذ اسناد تک برگی املاک و پایانکار ساختمان‏ها و تبدیل به احسن ساختمان‏های مختلف در مشهد و گلبهار ابراز داشت: در مسایل مالی به رفاه دانشجویان و اساتید و کارکنان توجه ویژه‏ ای داریم. صندوق رفاه به خوبی وظیفه‏ اش را انجام داده است. راه اندازی بخش مالی سامانه‏ های آموزشیار و پژوهشیار، راه اندازی سیستم جوابگویی آنلاین شهریه برای اولین بار درکشور و پیگیری راه اندازی و تفکیک واحد علوم پزشکی براساس سیاست ابلاغی سازمان مرکزی از واحد مشهد  از جمله فعالیت‏های در خور توجه این واحد در سال 1399 محسوب می‏شود.

ایجاد 64 رشته جدید در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی

 طاهری لاری فعالیت‏های آموزشی این واحد را در سال 1399 مثبت ارزیابی کرد و با تشکر از فعالان این واحد در امر اخذ رتبه برتر جذب دانشجو گفت: اجرای آزمون جامع شرق کشور( سیستان و بلوچستان، خراسان‏ها) با محوریت این واحد، برگزاری کلا‏سهای مجازی عمده واحدهای استان در سامانه مجازی طراحی شده در مرکز فناوری این واحد، افزایش رشته های جدید(64 رشته) در سطح استان، تاسیس رشته های جدید که مخاطبان زیادی دارد( از جمله طراحی لباس)، پیشنهاد رشته جدید مهندسی طلا و سنگهای قیمتی( در این رویکرد هدف بررسی و طراحی رشته هایی است که در سطح آموزش عالی وجود نداشته باشد و قابلیت پیاده سازی رشته دانشگاهی را داشته باشد) از جمله فعالیتهای عمده معاونت آموزشی در سال گذشته می باشد.

مجتمع پردیس بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی خراسان با بیش از 4000 دانشجو در شهرستان گلبهار

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با بیان اینکه در این دانشگاه کارهای بزرگی انجام شده و کارهای بزرگی نیز انجام خواهد شد بر سرعت دهی و رشد شتابان در پردیس گلبهار تاکید کرد و افزود: حدود 4000 دانشجو در مجتمع بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی خراسان مشغول تحصیلند که البته افتخار ما کمی نیست افتخار ما هم کیفی است و هم کمی و عمدتاً کیفی است.

برگزاری دادگاه مجازی عاملان ترور سردار سلیمانی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامي واحد مشهد کار در حوزه فرهنگی را یک دغدغه دانست و افزود: برگزاری جشنواره‏ های حماسه تا حماسه با بیشترین شرکت کننده در بین استان‏های کشور، رشد ویژه کانون‏های فرهنگی، جشنواره قلم ویژه نشریات دانشجویی (احیا و تاسیس بیش از 35 نشریه) در سطح استان، رویداد ملی صنایع خلاق فرهنگی در سطح استان، و جشنواره شعر امید (ویژه شعرای استان ) در کنار برگزاری انواع کارگاه‏ های مهارت افزایی، جلسات توانمند سازی و شبکه سازی فعالین دانشجویی، کرسی‏های آزاد اندیشی، مسابقه، انواع مراسم مذهبی، جلسات علمی و دادگاه مجازی عاملان ترور سردار شهید سلیمانی، اجرای طرح های بزرگ کمک مومنانه و مواسات و فعالیت های جهادی، اجرای طرح بینش مطهر و طرح اندیشه اسلامی تمدن ساز از عمده فعالیت‏های فرهنگی سال 1399 بود.

استمرار نگاه اسلامی، انقلابی، فرهنگی،علمی و انسانی ، مهم‌ترین رسالت نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی با تاکید بر جایگاه ارزشی و بسیار مهم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه افزود : استمرار نگاه اسلامی، انقلابی، فرهنگی،علمی ، ارزشی و انسانی در دانشگاه مهم‌ترین رسالت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این عرصه به حساب می‌آید.

 وی با اشاره به برگزاری دوره ضیافت اندیشه استادان در ۴ سطح ، عزاداری دهه اول محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی ، مراسم عزاداری دهه آخر صفر و شهادت حضرت رضا علیه السلام  ، برگزاری نماز عید سعید فطر در فضای باز ، دوره آموزشی ویژه زوج های دانشجو با حضور ۲۲۰ زوج دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی ، دوره توانمندسازی ویژه ائمه جماعات و اساتید گروه معارف اسلامی ، از اجرای ۲ مرحله طرح مواسات و همدلی با حضور و مشارکت دانشگاهیان جهت کمک به اقشار آسیب پذیر و اجرای ۲ دوره طرح اطعام با پخت و توزیع ۸۰۰۰ پرس غذای گرم جهت مناطق کم برخوردار مشهد مقدس ، در سال گذشته نیز خبر داد .

اقدامات ارزشمند بسیج اساتید، بسیج دانشجویی و بسیج کارکنان

دکتر طاهری لاری به اقدامات  بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در سال گذشته اشاره کرد و گفت : با هدف تقویت حضور استادان در صحنه های فرهنگی، سیاسی و اعتقادی و ظرفیت سازی جهت حضور در عرصه های مقابله با تهاجم فرهنگی و همچنین تلاش در جهت تبیین و تحکیم فرهنگ ایثار و شهادت،علاوه بر برگزاری دهها جلسه حضوری حلقه صالحین،کارگاه های آموزشی بالاخص مباحث مرتبط با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی،اردوهای فرهنگی،سیاسی ، جلسات معرفتی قرآنی،کرسی های ترویجی،بزرگداشت شهدا و تجلیل از ایثارگران، دهها جلسه و نشست و کارگاه مجازی در موضوعات مختلف سیاسی، اجتماعی و اعتقادی برگزار گردید .

همچنین در حوزه بسیج کارکنان نیز اقدامات ارزشمندی نظیر برگزاری مراسم شبهای قدر ، مشارکت در برگزاری روز شهید، برگزاری مجازی شورای بسیج کارمندان ، برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی... و قرعه کشی و پرداخت وام صندوق بسیج به کارکنان در هر ماه انجام گرفته است .

وی در مورد اقدامات بسیج دانشجویی نیز گفت : برگزاری اردوی جهادی ۱۰ روزه عید نوروز ۱۴۰۰ به ظرفیت ۱۰۰ نفر دانشجو در مناطق محروم شهر تایباد،  برگزاری مناظره آزاد، هر شب در قالب موضوعات انتخابات ۱۴۰۰ ، انتشار ده عنوان نشریات دانشجویی ، برپایی ۲۰ هفته اردوی جهادی پزشکی، ۵ هفته اردوی جهادی فرهنگی و ۲ هفته اردوی جهادی عمرانی در نیمه دوم سال ۱۳۹۹ ، برگزاری تجمع های شهری با موضوع محکومیت ترور شهید فخری زاده، محکومیت جنایت های رژیم صهیونسیتی و محکومیت ترور های افغانستان ، تهیه و پخش ۳ قسمت برنامه تلویزیونی با عنوان مکتب حبیب در اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و پخش از شبکه خراسان رضوی ، برگزاری مسابقات مطالعاتی با محوریت کتاب های شهید مطهری و برپایی ایستگاه اهدای خون برای تامین خون مورد نیاز بیماران کرونایی ، تنها گوشه ای از تلاش های بسیج دانشجویی می باشد .

رئیس دانشگاه به فعالیت های جامعه اسلامی دانشجویان نیز اشاره کرد و گفت : تاسیس نشریه جامعه آزاد به صاحب امتیازی تشکل جامعه اسلامی دانشجویان ، برگزاری نشست تخصصی سیاسی - تشکیلاتی ویژه اعضا جامعه اسلامی با موضوع انتخابات و با حضور اساتید و مسئولان ، سلسله جلسات جامعه مطالبه گر حول میزگرد تخصصی با حضور اساتید ، مسئولان  و کاندیداهای شورای شهر ،برگزاری مسابقه دلنوشته ای برای سردار ( شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ) و مسابقه فرهنگی هنری موعود به مناسبت نیمه شعبان ، نشست مجازی با حضور اساتید برجسته در حوزه های سیاسی و فرهنگی ، صدور بیانیه در پی محکومیت تحریم آستان قدس رضوی و حمایت از آن، صدور بیانیه در پی محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیست و حمایت از مردم فلسطین از جمله اقدامات این انجمن در سال گذشته است .

راه اندازی مرکز پاسخگویی 4 شماره ای در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد

دکتر طاهری لاری با اشاره به راه اندازی مرکز پاسخگویی 4 شماره ای دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برای اولین بار در کشور و اختصاص نیروها و فضای مجزا برای این امر ، از افتتاح این مرکز در روزهای آینده خبر داد.

تشکیل ستاد پاسخگویی در ایام کرونا از دیگر فعالیت های ارزشمند واحد مشهد می باشد که در این راستا، با معرفی 6 شماره در حوزه های مختلف ( پیام رسانی در واتساپ)  همکاران متخصص پاسخگو و راهنمای دانشجویان عزیز هستند.

طراحی و راه اندازی سامانه مدیریت پاسخگویی مجازی

وی همچنین از طراحی و راه اندازی سامانه مدیریت پاسخگویی به دانشجویان و ارباب رجوع با 4 زیر سیستم با عناوین : سامانه پاسخگویی تصویری آنلاین - سامانه تیکتینگ (پاسخگویی از طریق پیام) - سامانه نوبت‏دهی آنلاین برای مراجعات حضوری و سامانه مدیریت فرآیندها (سامانه جریان کار) در سال جدید خبر داد .

تاسیس دبیرخانه دائمی فعالیت های قرآنی مدارس سما کشور در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی به موفقیت‏های حوزه آموزش‏های عمومی و مهارتی این واحد در سال 99 اشاره و خاطر نشان کرد: تاسیس دبیرخانه دائمی فعالیت های قرآنی سما کشور ، تاسیس مدرسه عالی مهارتی بازار سرمایه و بورس، تاسیس مدرسه عالی مهارتی میراث اسلامی، برگزاری جشن حفظ جزء۳۰ قرآن و آیت الکرسی با حضور دانش آموزان از ۱۰ استان به صورت مجازی، یکپارچه سازی و تجمیع شبکه اطلاع رسانی مدارس و آموزشکده و حوزه معاونت سما، کسب رتبه برتر ورزش در بین مدارس سما کل کشور و تاسیس ۱۴ دارالقرآن در مدارس سما مشهد از جمله افتخارات این واحد در حوزه مذکور است.

طاهری لاری در پایان با بیان اینکه موفقیت های دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و استان خراسان رضوی حاصل تلاش جمعی همه همکاران دانشگاه اعم از اساتید ، کارکنان ، مدیران و دانشجویان عزیز است ، اظهار امیدواری کرد : در سایه همدلی بتوانیم در سال جدید شاهد موفقیت های بیشتر باشیم .

وی تاکید کرد: اعتقاد به حفظ وضع موجود نداریم و باید با ایجاد تحول منجر به بهبود ، بتوانیم زمینه پیشرفت روز افزون دانشگاه را فراهم کنیم .