بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی به مناسبت روز جهانی قدس

چاپ ایمیل

بسمه تعالی
پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (رحمت‌الله علیه) علاوه بر دستاوردهای عظیم داخلی برای ملت انقلابی و مبارز ایران، دستاوردهای بین‌المللی بسیاری چون احیای مقاومت اسلامی و ایجاد روحیه انقلابی‌گری و حق‌طلبی در جوامع اسلامی بویژه در فلسطین، لبنان، سوریه، یمن، بحرین وبه‌ خطر افتادن منافع نامشروع استکبار جهانی و در راس آن رژیم صهیونیستی غاصب و آمریکای مستکبر داشت.
قصه پرغصه فلسطین که با طرح «معامله قرن» و شکل گیری اراده‌ای شوم و خیانت بار وارد مرحله نوینی شده است، امروز انتفاضه فلسطین را فراتر از سرزمین‌های اشغالی به انتفاضه جهانی و بین المللی تبدیل کرده است.
امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران، گفتمان مقاومت به فرهنگ غالب ملت‌های منطقه تبدیل شده و هلال مقاومت از تهران تا بغداد و دمشق و بیروت و صنعا، رویای خاورمیانه جدید محور غربی -عبری و عربی را نقش برآب کرده است و گفتمان مقاومت آن چنان عزت و اعتباری برای ملت‌های منطقه به ارمغان آورده که دیگر سیاست‌های آمریکا در منطقه جایگاهی ندارد. امروز خوشبختانه انتفاضه به یک قدرت بی بدیل تبدیل شده و خواب راحت را از سردمداران رژیم صهیونیستی گرفته است.
رژیم صهیونیستی که روزی رویای سیطره از نیل تا فرات را در سر داشت امروز در درون سرزمین‌های اشغالی پشت دیوارهای بتنی ۱۰ متری محصور شده است و شهرک‌های صهیونیست نشین در مناطق مرزی به شهر ارواح تبدیل شده‌اند و امروز نهالی که پیر جماران ۴۲ سال پیش آن را غرس کرد به درختی تنومند تبدیل شده است و فرزندان خمینی (ره) با پرچمداری امام خامنه ای عزیز در منطقه چشم در چشم اشغالگران در انتظار زمان صفر برای آزادی قدس شریف هستند.
بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین وگرامیداشت یاد و نام شهدای آزادی فلسطین شریف و جبهه مقاومت بویژه سید الشهداء محور مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش، اعلام می دارد ان‌شاء‌الله در آینده‌ای نزدیک جهانیان نظاره‌گر جشن آزادی قدس شریف خواهند شد.

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی