مهلت ارسال آثار به جشنواره رهوا تا ۱۵ اردیبهشت تمدید شد

چاپ ایمیل

رئیس دبیرخانه جشنواره دانشجویی رهوا از تمدید مهلت ثبت نام و ارسال آثار به این جشنواره تا پانزدهم اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام سیدمحمود طباطبایی رئیس دبیرخانه جشنواره دانشجویی رهوا گفت: با توجه به همزمانی مهلت ارسال آثار با امتحانات میان‌ترم دانشجویان و ماه مبارک رمضان و بنا به درخواست دانشجویان مهلت ثبت نام و ارسال آثار تمدید شد.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از هزار اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده است، افزود: این آثار در قالب‌های داستان کوتاه، عکس، خلاصه کتاب، عکس نوشته، شعر، ایده‌پردازی، تجربه‌نگاری، نقاشی، پوستر، خوشنویسی، پادکست، مقاله‌نویسی، نقد کتاب، کاریکاتور، فیلم کوتاه، اینفوگرافیک، تولید گیف، استیکر، انیمیشن و موشن گرافیک دریافت شده است.

رئیس دبیرخانه جشنواره رهوا با تأکید بر استقبال شرکت‌کنندگان از جشنواره، خاطرنشان کرد: تعداد برندگان جشنواره که پیش از این ۸۰ نفر اعلام شده بود به‌زودی افزایش می‌یابد.

طباطبایی دریافت نمره دروس معارف برای شرکت‌کنندگان در بخش‌های آموزشی و پژوهشی را از دیگر مزایای این جشنواره، معرفی و بیان کرد: دانشجویانی که حداقل ۶۰ درصد امتیاز رشته مورد نظرشان در این دو بخش را کسب کنند، معادل دو نمره امتیاز برای دروس معارف خود دریافت می‌کنند.

به گزارش آنا، جشنواره رهوا تا ۱۸ اردیبهشت جاری در پنج قالب ادبی هنری، آموزشی، فناوری، پژوهشی، ایده پردازی و تجربه نگاری و ۲۷ رشته متنوع، ویژه دانشجویان مقاطع مختلف دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان خراسان‌رضوی و دانش‌آموختگانی که یک سال از اتمام تحصیلشان می‌گذرد در حال برگزاری است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به سایت www.rahvaa.ir  مراجعه یا با دبیرخانه جشنواره به شماره‌های ۰۵۱۳۷۱۲۳۹۸۵ و  ۰۹۰۱۱۲۴۶۵۱۱ تماس بگیرند.