دكتر يساقي : کرسی آزاداندیشی به دانشجویان می‌آموزد که انتقادپذیر باشند

چاپ ایمیل

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌رضوی درخصوص کرسی آزاداندیشی اظهار کرد:  طبق فرمایشات مقام‌معظم‌رهبری در دانشگاه‌ها باید کرسی‌های آزاداندیشی برگزار شود که برای همین برنامه‌ای در قالب رویدادهای ملی به همت معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه آْزاد اسلامي خراسان‌رضوی ، علي اصغر يساقي در گفتگو با فرهيختگان افزود : با توجه به تبلیغات در استان خراسان رضوی، 58 تیم در محورهای مختلف به رقابت می‌پردازند و نتیجه آن تا ۲۵ اسفندماه به تهران اعلام می‌شود و برگزیدگان در اردیبهشت‌ماه سال آینده در مرحله کشوری رقابت خواهند کرد.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی در ادامه خاطرنشان کرد: قرار است در 3 شهر نیشابور، مشهد و تربت‌حیدریه هم کارگاه توجیهی برگزار شود. چهارشنبه (امروز) هم برای داوران کارگاه توجیهی داریم.ان‌شاءالله شنبه هفته آینده مسابقات برگزار می‌شود.

یساقی با اشاره به اینکه این رویدا چه پیامی در بر دارد، توضیح داد: این رویدادها باعث ایجاد فضای شور و نشاط در دانشگاه‌ها می‌شود و به دانشجویان می‌آموزد که انتقادپذیر باشند و نقد منصفانه را بشنوند، در این صورت است که فضای آزاداندیشی از دانشگاه به‌سمت جامعه می‌آید.