راه اندازي مركز پاسخگويي چهار شماره اي دانشگاه آزاد اسلامي مشهد، براي نخستين بار در كشور

چاپ ایمیل

مدير روابط عمومي دانشگاه آزاد اسلامي خراسان رضوي و مشهد، از راه اندازي مركز پاسخگويي چهار شماره اي در اين دانشگاه ، ‌براي نخستين  بار در بين واحدهاي دانشگاه آزاد اسلامي كشور ، در آينده اي نزديك خبر داد.

‌امير خالقي در گفتگو با خبرنگار روابط عمومي دانشگاه آزاد اسلامي خراسان رضوي، در اين باره گفت: با توجه به لزوم پاسخگويي فوري ، دقيق و صحيح در راستاي تكريم دانشجويان گرامي و خانواده هاي محترمشان و اهميت جذب دانشجو ،‌ تصميم بر اين شد تا به جاي پاسخگويي شماره تلفن هاي متعدد بخش هاي مختلف دانشگاه ، مركز تلفن پاسخگويي دانشگاه  با اعلام شماره اي چهار رقمي در فضايي مستقل همراه با نيروي انساني مجرب و متخصص در دانشگاه ايجاد و فعال گردد .

مدير روابط عمومي دانشگاه آزاد اسلامي خراسان رضوي و مشهد با بيان اينكه مراحل راه اندازي اين مركز در حال انجام هست افزود: بر اين اساس شماره چهاررقمي 3635 خريداري شده و در حال فراهم كردن و تامين زيرساخت هاي فني آن در مكان مشخص شده هستيم.

وي تصريح كرد: كارشناسان مستقر در اين مركز در فضايي كاملا مستقل كه در حاشيه ميدان اصلي دانشگاه قرار دارد به زودي به صورت حضوري و تلفني پاسخگوي سوالات مختلف دانشجويان محترم خواهند بود و در صورت نياز ،‌ تماسها از طريق اين مركز به بخش هاي مختلف دانشگاه ارجاع داده خواهند شد.

خالقي اظهار اميدواري كرد: با راه اندازي و گشايش مركز پاسخگويي ، روند پاسخگويي به دانشجويان و خانواده هاي آنان سرعت و دقت بيشتري خواهد يافت.

وي در پايان از مساعدت هاي رياست محترم دانشگاه و معاونت هاي محترم آموزشي و توسعه مديريت و منابع و همكاران ذيربط در راه اندازي اين مركز قدرداني كرد .