• صفحه اصلى
  • اخبار دانشگاه
  • برگزاری نشست صمیمی اساتید هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با رییس و هیات رییسه این  دانشگاه

برگزاری نشست صمیمی اساتید هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با رییس و هیات رییسه این  دانشگاه

چاپ ایمیل

نشست صمیمی و جلسه پرسش و پاسخ اساتید هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با حضور دکتر طاهری لاری رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی و هیات رییسه دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه آزاد اسلامي خراسان رضوي ، در این نشست که در سالن همایش شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد، اعضای هیات علمی دانشکده های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با حضور خود در جلسه و بیان مطالبات حقوقی و مشکلات موجود از طریق نمایندگان خود و ارائه راهکارهای پیشنهادی ، خواستار توجه و رسیدگی مسئولان دانشگاه شدند.

دکتر مسعود طاهری لاری رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی و مشهد نیز در این جلسه با بیان اقدامات موثر و موفقیت های این دانشگاه در عبور از بحران کرونا ، استفاده از ظرفیت علمی و توانمندی اعضای هیات علمی دانشکده ها در حل مسائل دانشگاه را خواستار شد و بر رسیدگی به مطالبات اساتید از طریق هیئت رئیسه این دانشگاه و بخشنامه های موجود سازمانی تاکید کرد.

همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی با دانشگاههای دولتی، دسترسی لازم به منابع علمی جهت ارائه مقالات علمی و پایان نامه ها، پرداخت به موقع حق الزحمه داوری پایان نامه ها به اساتید و ایجاد عدالت در فرآیند بررسی و ارتقای اعضای هیات علمی ، از جمله مطالباتی بود که در این جلسه مطرح شد.

در اين دیدار ، دكتر شايگان ، دكتر سعيدي ، دكتر خورشيد ، دكتر ترشيزيان ، دكتر قاسمي و دكتر توكلي به نمايندگي از سایر اساتيد به بیان مطالبات و مشکلات موجود در دانشگاه پرداختند و راهکارهای پیشنهادی خود را ارائه کردند.