نشست معاونان فرهنگی و دانشجویی مراکز استان های دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

چاپ ایمیل

دومین نشست معاونان فرهنگی و دانشجویی مراکز استان ها و واحدهای مستقل دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، دومین نشست معاونان فرهنگی و دانشجویی مراکز استان ها و واحدهای مستقل دانشگاه آزاد اسلامی، صبح امروز به ریاست دکتر فرزاد جهان‌بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

دکتر محمدمهدی فداکار معاون توسعه مدیریت و منابع، آقای سیروس صابری مشاور رئیس دانشگاه و رئیس مرکز حراست، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم زاده مدیرکل تبلیغ و امور دینی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر حلاج سرپرست مدیریت نظارت و ارزیابی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از جمله سخنرانان این نشست بودند که ضمن ارائه گزارشی از عملکرد بخش‌های متبوع خود، به تبادل نظر و طرح پرسش و پاسخ با معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مراکز استان ها پرداختند.

دکتر محمدمهدی فداکار معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی پس از استماع مشکلات و سوالات معاونان فرهنگی و دانشجویی حاضر در این نشست، گفت: نگاه فرهنگی در همه بخش‌های دانشگاه به ویژه حوزه اداری و مالی باید حاکم باشد.

دکتر فداکار با تأکید بر اینکه غفلت در حوزه فرهنگی جبران ناپذیر است، تصریح کرد: نگاه فرهنگی در حوزه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی حاکم است و معتقدیم که باید اثرگذاری فرهنگی در فعالیت‌های اقتصادی دیده شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فعالیت در حوزه فرهنگی و دانشجویی، حساسیت و دلسوزی بیشتری نسبت به سایر بخش‌های دانشگاه می‌طلبد و اگر مسئولان فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه مانند دوران جنگ تحمیلی که رزمندگان دلسوزانه، فعال و با انگیزه در میدان بودند تلاش کند، خداوند در کارها گشایش ایجاد می‌کند.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم زاده مدیرکل تبلیغ و امور دینی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی بر تعامل بیشتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد.

دکتر حلاج سرپرست مدیریت نظارت و ارزیابی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نیز به معرفی سامانه پایش فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت.