• صفحه اصلى
  • اخبار دانشگاه
  • در بیانیه 10 هزار تن از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی تأکید شد: پیگیری جنایت و مجازات عاملان ترور شهید فخری‌زاده/ لزوم حفظ سرمایه‌های علمی برجسته کشور

در بیانیه 10 هزار تن از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی تأکید شد: پیگیری جنایت و مجازات عاملان ترور شهید فخری‌زاده/ لزوم حفظ سرمایه‌های علمی برجسته کشور

چاپ ایمیل

در بیانیه 10 هزار تن از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی تأکید شد: پیگیری جنایت و مجازات عاملان ترور شهید فخری‌زاده/ لزوم حفظ سرمایه‌های علمی برجسته کشور

10 هزار تن از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بیانیه ای، خواستار پیگیری جنایت و مجازات قطعی عاملان ترور شهید فخری‌زاده شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، 10 هزار تن از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بیانیه ای، از رئیس شورای عالی امنیت ملی و رئیس شورای امنیت کشور درخواست کردند تا ضمن ایجاد شرایطی برای حفظ سرمایه‌های علمی برجسته کشور، خواستار پیگیری جنایت و مجازات قطعی عاملان ترور دانشمند شهید محسن فخری زاده شدند.

در متن بیانیه اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی آمده است:

«دانشمندان و نخبگان علمی هر کشوری سرمایه های اصلی اقتدار آن کشور هستند. به همین علت رژیم پلید صهیونیستی پس از حمله آمریکا به کشور اسلامی همسایه عراق با اعزام تیم های تروریستی صدها دانشمند و نخبه عراقی را ترور نمودند و ضربه بزرگی به ملت عراق زدند.

آمریکا و رژیم صهیونسیتی به خصوص در سالهای اخیر که ثمره رشد علمی جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف به بار نشست، طراحی گسترده‌ای برای ترور دانشمندان ایرانی را آغاز نمودند که شهادت برجسته ترین دانشمندان هسته ای ایران اسلامی نمود بارز این واقعیت تلخ است.

حوادث چند سال اخیر که حاکی از نفوذ عوامل صهیونیست ها می‌باشد و آخرین آن شهادت دانشمند برجسته کشورمان شهید دکتر محسن فخری زاده است، نشان‌دهنده این واقعیت تلخ است که دشمن به ویژه رژیم صهیونیستی همچنان در تلاش برای ضربه زدن است.

ما اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن محکوم نمودن شدید این جنایت وحشیانه و عرض تسلیت فقدان این دانشمند برجسته و تبریک عروج روح بلند ایشان و حضور در ضیافت شهدا در جوار حق به محضر گرانقدر مقام معظم رهبری و خانواده محترم ایشان و تاکید بر اجرای سریع دستور فرمانده معظم کل قوا مبنی بر «پیگیری این جنایت و مجازات قطعی عاملان و آمران آن» قویاً از رئیس شورای عالی امنیت ملی و رئیس شورای امنیت کشور می‌خواهیم متناسب با طراحی دشمن و پیچیدگی‌های مسائل امنیتی و تروریسم دولتی، برای حفظ سرمایه‌های علمی برجسته کشور طرحی نو درافکنند و اجازه ندهند این جنایت‌ها ادامه یابد.»