• صفحه اصلى
  • اخبار دانشگاه
  • دكتر طاهري لاري خبر داد: پيگيري راه‌اندازی رشته دكتري علوم ارتباطات در دانشگاه آزاد اسلامي مشهد

دكتر طاهري لاري خبر داد: پيگيري راه‌اندازی رشته دكتري علوم ارتباطات در دانشگاه آزاد اسلامي مشهد

چاپ ایمیل

رئیس دانشگاه آزاد اسلامي خراسان رضوي و مشهد خبر داد:

پيگيري راه‌اندازی رشته دكتري علوم ارتباطات در دانشگاه آزاد اسلامي مشهد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامي خراسان رضوي و مشهد با تاکید بر اینکه خراسان رضوی مهد رسانه و دومین قطب رسانه‌ ای کشور است، از پيگيري راه‌اندازی رشته دكتري علوم ارتباطات در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه آزاد اسلامي خراسان رضوي، دكتر مسعود طاهري لاري در جلسه‌ای كه با حضور دو تن از اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی استان به نمایندگی از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی براي اعطای لوح تقدیر استاندار خراسان رضوی به مدير روابط عمومي دانشگاه آزاد اسلامي خراسان رضوي و مشهد به مناسبت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات ، صورت گرفته بود؛ بر ضرورت راه‌اندازی رشته دكتري علوم ارتباطات در اين دانشگاه تاكيد كرد.

وي افزود: با توجه به در خواست هاي مكرر علاقه مندان و فعالين حوزه ارتباطات ، روابط عمومي و رسانه ، دانشگاه آزاد اسلامي مشهد در حال پيگيري و انجام مراحل قانوني راه اندازي رشته دكتري علوم ارتباطات در اين دانشگاه است كه با موافقت سازمان مركزي دانشگاه و وزارت علوم، تحقيقات و فناوري اميدواريم ورود دانشجويان دكتري علوم ارتباطات در اين دانشگاه محقق شود.

روابط عمومي؛ پل ارتباطي دانشگاه با دانشجويان، اساتيد و كاركنان

دكتر طاهري با اظهار خرسندي از عملكرد و فعاليتهاي روابط عمومي دانشگاه آزاد اسلامي مشهد و نقش موثر آن در حيطه اطلاع رساني و خبر اظهارداشت: استفاده از اين ظرفيت روابط عمومي و ارتباطات براي سازمان مهم است و بايد جايگاه آن بيش از پيش تقويت شود.

وي ضمن قدرداني از زحمات شبانه روزی مجموعه روابط عمومی این دانشگاه، گفت: بايد اهميت وجايگاه روابط عمومي در سازمان مورد توجه خاص قرار گيرد.

در اين جلسه كه در دفتر رياست دانشگاه برگزار شد، اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی استان به نمایندگی از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی با اعطای لوح تقدیر استاندار خراسان رضوی از زحمات شبانه روزی مجموعه روابط عمومی این دانشگاه تشکر و قدردانی کردند.