طرحی و تولید ماسك پارچه ای آنتی باكتريال توسط گروه طراحي لباس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد

چاپ ایمیل

ماسك پارچه ای آنتی باكتريال توسط گروه طراحي لباس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد طرحی و تولید شد

عضو هيئت علمي گروه طراحي لباس دانشگاه ازاد اسلامي مشهد از طرحی و تولید ماسك پارچه ای آنتی باكتريال توسط این گروه در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد خبر داد.

محمد احسان مومني هروي در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، با اعلام این خبر افزود: ماسك پارچه ای آنتی باكتريال از دو لايه تشكيل شده است که لايه بيروني آن از پارچه با الياف پلي استر آب گريز و لايه دروني از پارچه پنبه اَي أنتي باكتريال است كه مانع از فعاليت باكتري و ويروس مي شود.

وی با اشاره به اینکه خاصيت آنتي باكتريال ماسك تا سه بار شستشو باقي می ماند، گفت؛ ماسک فوق با نازل ترين قيمت توليد در اختيار ملت شريف ايران قرار مي گيرد.

عضو هيئت علمي گروه طراحي لباس دانشگاه ازاد اسلامي مشهد، تولید این ماسک را در راستای بخشي از مسئوليت اجتماعي دانشگاه ازاد اسلامي مشهد در برهه حساس كنوني جامعه عنوان کرد.
گفتنی است: پیش از این نیز دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در راستای حل موضوع اجتماعی بیماری کرونا و کاهش دغدغه افراد جامعه، دستگاه تصویربرداری حرارتی مادون قرمز جهت غربالگری حرارتی و شناسایی افراد مبتلا به تب را در محل فرودگاه بین المللی مشهد مستقر کرده است.