آمريكا معتقد بود با شهادت سردار سليماني امنيت منطقه كاهش مي يابد اما خلاف آن رخ داد

چاپ ایمیل

فعال سياسي در چهلمين روز شهادت سپهبد حاج قاسم سليماني در دانشگاه آزاد اسلامي مشهد عنوان كرد:
آمريكا معتقد بود با شهادت سردار سليماني امنيت منطقه كاهش مي يابد اما خلاف آن رخ داد
فعال سياسي در دانشگاه آزاد اسلامي مشهد با بيان اينكه آمريكا معتقد بود كه با به شهادت رساندن سردار سليماني امنيت منطقه كاهش مي يابد اما خلاف آن اتفاق افتاد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه آزاد اسلامي مشهد، دكتر باقر زاده فعال سياسي در چهلمين روز شهادت سپهبد حاج قاسم سليماني كه با حضور مسئولين ، اساتيد و دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي مشهد در مجتمع علوم انساني اين دانشگاه برگزار شد، افزود: شهادت سردار سليماني علاوه بر افزايش مقاومت در منطقه باعث وحدت ملت عراق شد.
وي با تاكيد بر قدرت مضاعف ايران در سه عرصه منطقه، صنعت موشكي و هسته اي گفت: آمريكا مقابل ايران 52 كودتا ترتيب داد اما در نهايت به اين نتيجه رسيد كه درمقابل ايران از نظر نظامي نمي تواند پيروز شود ، از اين رو از روش هاي ديگري چون ليبراليسم سياسي، فرهنگي و اقتصادي و در نهايت براندازي وارد عمل شد.
وي به نقل از روزنامه نيويورك تايمز گفت :ايراني ها از ابتداي انقلاب به دنبال آنچه رفتند نتيجه اي جز تحريم؛ فشارهاي سياسي و اقتصادي در برنداشت اما هم اكنون در عرصه استراتژيك جزء ده كشور اول جهان؛ در صنعت موشكي جزء چهار كشور اول جهان و در سرعت موشكي رتبه اول جهان را داراست.

باقرزاده با اشاره به تدابير سردار سليماني و هراس دشمنان از وي تصريح كرد:اگر ايراني ها نظمي در منطقه ايجاد كنند در جهان نظمي به شيوه نظم ايراني ها ايجاد خواهد شد.

وي ادامه داد: دشمنان از يك جمله سردار كه«اگر بخواهيد ميتوانيد مقابل هر استكباري بايستيد»معترف اند كه «اين ژنرال ايراني سايه در منطقه افكنده كه خواب را از ما گرفته است و تا نابود نشود امنيتي براي اسرائيل موجود نيست».

اين فعال سياسي با توجه به نقشه هاي دشمنان عنوان كرد: دشمنان مي خواهند در حوزه اغتشاشات حداكثر كشته سازي را رقم بزنند كه نتيجه آن حضور سردار سليماني در مرز هاي داخلي كشور باشد كه در يك سخنراني كوتاه به هيچ يك از اهداف خود نرسيدند.
در پايان اين مراسم با قرائت بيانيه اي، پرچم هاي آمريكا، اسرائيل و انگليس به آتش كشيده شد.