• image
  • image
  • image
  • image

سرپرست اداره کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد

چاپ ایمیل

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی، آقای سیدامیر محجوب را به عنوان سرپرست اداره کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، آقای سیدامیر محجوب را به عنوان سرپرست اداره کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

در متن حکم دکتر طهرانچی آمده است:

برادر گرامی جناب آقای سیدامیر محجوب 

با سلام 

با عنایت به مراتب تعهد و سوابق ارزنده جنابعالی و بنا به پیشنهاد مشاور اینجانب و رئیس محترم مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان ها، به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان «سرپرست اداره کل روابط عمومی دانشگاه» منصوب می شوید.

از جنابعالی انتظار می رود با بهره‌گیری از ظرفیت های معنوی و مادی و سرمایه های انسانی دانشگاه، در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش فضای انقلابی، حفظ کیان دانشگاه، ارتقای علمی و همچنین اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی اهتمام ورزید.

امید است با اتکال به درگاه ذات اقدس احدیت در راه خدمت به اسلام و مسلمین و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران موفق و مؤید باشید.

محمدمهدی طهرانچی 

آقای سیدامیر محجوب در حال حاضر به عنوان سرپرست باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز) در دانشگاه آزاد اسلامی مشغول فعالیت است.

همچنین دکتر طهرانچی طی نامه‌ای جداگانه، ضمن قبول درخواست مأموریت آقای رضا همدانچی مدیرکل سابق روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی به بانک سپه، از زحمات و تلاش های وی در زمان مسئولیت در دانشگاه آزاد اسلامی قدردانی کرد.

لازم به ذکر است، آقای رضا همدانچی با صدور حکمی از سوی مدیرعامل بانک سپه به سمت رئیس اداره کل روابط عمومی و مدیریت برند بانک سپه منصوب شده است.

معرفى اجمالى دانشگاه

امكانات خدماتى، رفاهى

ويژگى هاى آموزشى، پژوهشى

تسهيلات مالى، اعتبارى

پرديس بين الملل خراسان