• صفحه اصلى
  • اخبار دانشگاه
  • دکتر مرادی:نسل جوان و فرهیخته با خودباوری می توانند گره گشای مشکلات کشور باشند/ اساتید بسیجی روحیه مطالبه گری خود را حفظ کنند

دکتر مرادی:نسل جوان و فرهیخته با خودباوری می توانند گره گشای مشکلات کشور باشند/ اساتید بسیجی روحیه مطالبه گری خود را حفظ کنند

چاپ ایمیل

دکتر مرادی در جمع اساتید بسیجی دانشگاههای خراسان رضوی مطرح کرد:
نسل جوان و فرهیخته با خودباوری می توانند گره گشای مشکلات کشور باشند/ اساتید بسیجی روحیه مطالبه گری خود را حفظ کنند
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی ومشهد در جمع اساتید بسیجی دانشگاه های خراسان رضوی با بیان اینکه نسل جوان نیازمند آرامش است، افزود: اساتید می توانند باعث خود باوری جوانان شوند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، دکتر محسن مرادی در این مراسم با اشاره به اینکه مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب نسل جوان است، خطاب به اساتید بسیجی اظهارداشت: فضای دانشگاه و کلاس درس باید به گونه ای باشد که امید به زندگی و آینده را برای نسل جوان به ارمغان آورد.

وی با تاکید براینکه نظام و انقلاب با چالش های جدی با توطئه گران روبرواست، گفت: ترویج روحيه خودباوري وایمان و اعتقاد به اینکه اگر بخواهیم می توانیم؛ باعث ایجاد انگیزه، تعهد وامید به آینده در دانشجویان شده و در نهایت منجر به حل مشکلات و معضلات جامعه در داخل کشور می شود.

دکتر مرادی با انتقاد از اینکه اگر به دانشجو القاء شود که کارکردن در این فضا فایده ای ندارد و تلاش هم بیهوده است، تاکیدکرد: نسل جوان و فرهیخته گره گشای مسائل و مشکلات جامعه است از این رو ما نیازمند مدیران و مسئولین دغدغه مند و دلسوز هستیم تا جوانان را به کار و تلاش در داخل کشور امیدوار کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد با تاکید براینکه اساتید بسیجی باید روحیه مطالبه گری خود را حفظ کنند، مدیریت موفق را در گروه حفظ ، ترویج و تعمیق ارکان دینی دانست و اظهار امیدواری کرد: با دفاع از آرمان‌ها انقلاب اسلامی نقش مؤثری در پیشبرد اهداف آن داشته باشیم.

در ادامه دکتر مجتبی بذرافشان رئیس بسیج اساتید دانشگاه های خراسان رضوی در رابطه با کارکردهای گام اول انقلاب اسلامی به بیان مطالبی پرداخت و گفت: رهبری انقلاب، تداوم انقلاب، تداوم حضور مردم، مشارکت جویی، عدم منفعت طلبی رهبران و کارجهادی از ویژگیهای انقلاب اسلامی است که در سایر انقلابها نیست.

وی نقش اساتید بسیجی درتبیین گام دوم انقلاب را مهم خواند و گفت: وظیفه اساتید در جنگ شناختی دشمن که هدف آن ناامید کردن جوانان است، روشنگری و بصیرت است.

این مراسم با حضور جمعی از اساتید بسیجی دانشگاه های استان خراسان رضوی به میزبانی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی صبح امروز در مرکز رفاهی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد.