حضور دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با بیش از 150 غرفه فعال در نمایشگاه ملی عصر امید

چاپ ایمیل

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی از حضور این دانشگاه با بیش از 150 غرفه فعال در نمایشگاه عصر امید خبر داد.

دکتر محسن مرادی روز یکشنبه 8 خرداد در بازید از نمایشگاه و رویداد ملی عصر امید در گفتگویی کوتاه با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی با بیش از 150 غرفه در زمینه های مختلف استارتاپی،هسته ها و واحدهای فناور، گروه های پژوهشی و زیرساخت ، جزو فعال ترین استان ها و واحدهای دانشگاهی در رویداد ملی گام دوم می باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی با ابراز خشنودی از حضور در نمایشگاه و قدردانی از تلاشگران عرصه دانش بنیان گفت: این نمایشگاه محل تبلور ایده ها و نوآوری های دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

وی به جایگاه رفیع دانشگاه اشاره کرد و گفت : دانشگاه آزاد اسلامی و این نمایشگاه محلی است برای ظهور و بروز استعدادها و همچنین شناسایی کارآفرینان برتر که می توانند در این حوزه همیار دانشگاه باشند و به کمک هم  در سایه همکاری، همیاری و مشارکت در توسعه کشور سهیم باشند.

دکتر مرادی افزود: آنچه مورد انتظار است شناسایی ظرفیت هاست و دانشگاه نیز با توانمندی هایی که دارد پیگیر این ایده ها ، گروه ها و هسته های فناور و شرکتهای خلاق و دانش بنیان خواهد بود تا از این رهگذر سهمی در توسعه کشور داشته باشیم.

گفتنی است رویداد بزرگ و ملی عصر امید از ۸  الی  ۱۱ خردادماه در مصلای تهران پذیرای پژوهشگران ،صنعتگران و کارآفرینان کشور می باشد.