• صفحه اصلى
  • اخبار دانشگاه
  • حجت الاسلام رستمی در نشست سراسری مدیران گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی در مشهد: نباید مقابل قتل عام فرهنگی دشمن غفلت کنیم

حجت الاسلام رستمی در نشست سراسری مدیران گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی در مشهد: نباید مقابل قتل عام فرهنگی دشمن غفلت کنیم

چاپ ایمیل

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور گفت: قتل عام فرهنگی، روانی، اعتقادی و هویتی دشمن در حال رخ دادن است و اجازه نداریم ذره ای در برابر آن غفلت کنیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، حجت الاسلام مصطفی رستمی پنجشنبه شب در دومین روز نشست سراسری مدیران گروه معارف دانشگاههای آزاد اسلامی در مشهد افزود: همه باید در مقابله با فعالیتهای همه جانبه دشمن هر مقدار که می توانیم فعالیت کنیم. اگر تقوا داشته باشیم مورد مشمول عنایات خدا قرار خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: شناخت و طراحی درست مسیر برای نجات مخاطب مهم است و در این مسیر مدرسان درس معارف نقش مهمی دارند.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اظهار داشت: چه بسا اقدام و یک حرکت اساتید فردی را نجات دهد و یا یک غفلت باعث ریزش و آسیب جبران ناپذیر شود.

وی با بیان اینکه امروز سخت‌ترین بمباران یک جامعه را تجربه می‌کنیم، افزود: دشمن با مدیریت هوشمند مبتنی بر دانش و اطلاعات دقیق که از طریق شناخت علایق و سلایق مخاطبان در جستجوهای فضای مجازی و اینترنت بدست می‌آورد، کارهای خود را به پیش می‌برد.

حجت‌الاسلام‌ رستمی افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدارهای مختلف نسبت به جهاد تبیین تاکید کرده اند. فضای دانشگاه اولین صحنه مواجهه با امواجی است که دشمن از بیرون القا می کند.

وی گفت: بسیاری از جوانان و نوجوانان بیشتر وقت خود را در شبکه‌های اجتماعی سپری می‌کنند که مبدا آن خارج از کشور است.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ادامه داد: بیشتر مخاطبان دانشجوی ما در این فضا حضور دارند و طراحی دشمن زدن تمام محورهایی است که محور قدرت و سرمایه اجتماعی کشور است.

وی گفت: تمام مولفه های قدرت، همبستگی، زبان، دین، هویت ملی، سرمایه اجتماعی روحانیت، دولت و حاکمیت و همه عرصه ها مورد هدف دشمن است. آنچه باید توجه کنیم این که مخاطبان فطرت پاک دارند و زمینه هدایت و اثرگذاری فراهم است اگر به خدا تکیه کنیم او نیز در این مسیر به ما کمک خواهد کرد.

نشست سراسری مدیران گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی روز گذشته در مشهد آغاز شد و شامگاه امروز به پایان رسید.