• صفحه اصلى
  • اخبار دانشگاه
  • دکتر بهارآرا خبر داد: دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی جزء سه استان برتر کشور در رویداد ملی گام دوم / سهم هشت و نیم درصدی دانشگاه آزاد خراسان رضوی از دستاوردهای رویداد ملی گام دوم / اعزام 170 گروه پژوهشی، زیرساخت و صاحب ایده از استان به رویداد ملی گام دوم

دکتر بهارآرا خبر داد: دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی جزء سه استان برتر کشور در رویداد ملی گام دوم / سهم هشت و نیم درصدی دانشگاه آزاد خراسان رضوی از دستاوردهای رویداد ملی گام دوم / اعزام 170 گروه پژوهشی، زیرساخت و صاحب ایده از استان به رویداد ملی گام دوم

چاپ ایمیل

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در جمع روسا و معاونان واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان از قرار گرفتن این استان در جمع سه استان برتر کشور در رویداد ملی گام دوم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی ، دکتر جواد بهارآرا صبح امروز پنج شنبه 29 اردیبهشت در جلسه بررسی آمایش و بازمهندسی رشته های کاردانی و کارشناسی واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان از برگزاری رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی از هشتم تا یازدهم خرداد در مصلای تهران خبر داد و تاکید کرد: در این رویداد چند نکته اساسی است که واحدها باید به آن توجه کنند: اول اینکه در نتیجه تلاش همه واحدها ،خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی استان تا به امروز جزء سه استان برتر کشور پس از تهران و اصفهان بوده و این باعث خوشحالی است که هشت و نیم درصد از دستاوردهای رویداد گام دوم مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی است. نتیجه تا به اینجا ۵۰ درصد است و تلاش های خوبی شده است اما آنچه که مورد تاکید ریاست استان است و اهمیت دارد ۵۰درصد دوم است که در نمایشگاه تهران باید واحدها در ارائه دستاوردها به آن توجه کنند.

 وی از اعزام 170 گروه پژوهشی زیرساخت و صاحب ایده و نوآوری به رویداد ملی گام دوم از استان خراسان رضوی خبر داد و گفت: ۵۰ درصد از این تعداد مربوط به واحد مشهد و ۵۰ درصد دیگر مربوط به واحدهای استان است. ششم خرداد افراد اعزام خواهند شد. سعی خواهیم کرد حضور پر انگیزه و با رضایتی را برای این عزیزان در تهران رقم بزنیم.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی مشهد بر ارائه مناسب ایده ها در نمایشگاه تاکید کرد و افزود: افرادی که اعزام میکنید کارشان را خوب ارائه کنند. در ارائه جدی کارها در نمایشگاه حساسیت داشته باشند چون رویداد گام دوم به صورت موضوعی و در یک فضای کاملاً رقابتی و جدی برگزار می شود. افراد همراه تیم ها افرادی کاملا مسلط باشند. حتماً مسئول گروه پژوهشی عضو هیئت علمی گروه مربوطه باشد و مسلط به موضوع باشد.

دکتر بهارآرا همچنین از کسب مقام اول دانشگاه آزاد استان خراسان رضوی در نهمین جشنواره ملی علمی پژوهشی و فناوری فرهیختگان خبر داد و افزود: ما در جشنواره فرهیختگان اول شدیم به خاطر اینکه واحدهای استان در تهیه مستندات آن چیزی را به ما دادند که ما میخواستیم و نواقص را برطرف کردیم لذا در داوری ها مدارک استان خراسان رضوی با مستندات همراه بود. در رویداد گام دوم نیز تا به اینجا جزء سه استان برتر کشور بودیم و اگر خوب عمل کنیم رتبه اول را در این رویداد به خود اختصاص خواهیم داد.