شروع کلاسهای نيمسال جدید دانشگاه آزاد اسلامي خراسان رضوي و مشهد از روز شنبه 16 اسفند

چاپ

اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامي مشهد طي اطلاعيه اي جزئيات شروع كلاس هاي مجازي نيمسال جديد اين دانشگاه را اعلام كرد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه آزاد اسلامي خراسان رضوي،‌بر اساس اين اطلاعيه ،
۱. کلاسهای استان در سامانه دان فعال شده است. کلاس‌های واحد مشهد و مجتمع بين المللي گلبهار از طریق آدرس
mashhad.daan.ir و کلاس‌های بقیه واحدهای استان از طریق آدرس  khorasanr.daan.irقابل دسترسی است.
۲.  طبق اعلام معاونت آموزشی با توجه به انجام حذف و اضافه در روزهای پایانی هفته، شروع کلاس‌ها از روز شنبه ۱۶ اسفند خواهد بود. جزئیات مربوط به اصلاح تقویم یا جبران کلاس‌های اول ترم توسط اداره کل آموزش و از طریق دانشکده‌ها و گروه‌های آموزشی اعلام خواهد شد.
۳. نام کاربری برای اساتید، کد استادی است که از ترکیب کد واحد با کد پرسنلی پرتال قدیم تشکیل می‌شود. به عبارت دیگر نام کاربری اساتید در دان، عبارت است از قسمت قبل از @ در نام کاربری آموزشیار، مثلا 111234.
نام کاربری دانشجو همان نام کاربری آموزشیار یا به عبارت دیگر شماره دانشجویی آموزشیار است مثلا 11139812345.
۴. رمز عبور پیش‌فرض برای همه کاربران، کد ملی است که البته در اولین ورود باید عوض شود.
ضمنا هنگام واردکردن نام کاربری و رمز عبور دقت فرمایید که صفحه‌کلید در حالت انگلیسی باشد.
۵. لیست و زمان کلاسها با کلیک روی دکمه "دوره‌های من" قابل مشاهده است. البته ورود به کلاس فقط از ۱۵ دقیقه قبل از ساعت شروع به کلاس امکان‌پذیر است.
۶. امکان ایجاد جلسه جدید اضافی برای هر درس توسط استاد وجود دارد که این امکان برای تعریف کلاس جبرانی یا حل مشکل کلاس‌های هفته در میان قابل استفاده است (بعضی از دانشکده‌ها به عنوان مثال کلاس شنبه ۸ تا ۱۰ هفته در میان زوج را به صورت شنبه ۹ تا ۱۰ ثبت کرده‌اند که در حالت عادی کلاس فقط از ساعت یک ربع به ۹ در دسترس است ولی استاد می‌تواند جلسه جدیدی با شروع از ساعت ۸ تعریف کند).
۷. فیلم‌های آموزشی دان در سایت آپارات و نیز blog.daan.ir در دسترس است. همچنین فایل‌های راهنمای تصویری توسط فناوری اطلاعات واحد مشهد هم امروز تهیه و ارائه خواهد شد.