ارائه آموزش مجازی ویژه به دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی

چاپ

معاون بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی، با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور، از ارائه آموزش مجازی ویژه دانشجویان غیرایرانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی ، دكتر بروجردي در نشست صمیمی با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی خرمشهر با بیان اینکه به دنبال اخذ مجوز جذب دانشجویان غیرایرانی بدون آزمون برای سایر واحدهای دانشگاه هستیم، بر ارائه امکانات فرهنگی، اجتماعی و رفاهی مناسب و مطلوب به دانشجویان خارجی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد و گفت: دانشجویان خارجی پس از فارغ التحصیلی، سفیران فرهنگی و علمی برای کشورمان خواهند بود.

وی همچنین با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور، از ارائه آموزش مجازی ویژه دانشجویان غیرایرانی خبر داد.

دکتر بروجردی همچنین در این نشست با اشاره به چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: این انقلاب حاصل فداکاری ها و جانفشانی های ملت بزرگ و عزیز ایران اسلامی است. امروز آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی نه تنها در کشورهای مسلمان، بلکه در همه ملت های آزاده وجود دارد.

آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی برای انتقال توانمندیهای دانشگاهی به کشورهای همسایه

دکتر بروجردی همچنین در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی آماده انتقال دانش و توانمندی های دانشگاهی به کشورهای همسایه است.