دبيرخانه دائمي كاروان پیاده‌ دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامي كشور در دانشگاه آزاد اسلامي مشهد افتتاح شد

چاپ

در سومين سال پیاده‌روی هزاران دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامي از نيشابور به مشهد

دبيرخانه دائمي كاروان پیاده‌ روي دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامي كشور در دانشگاه آزاد اسلامي مشهد افتتاح شد

همزمان با سالروز شهادت هشتمین خورشید ولایت و امامت امام رضا(ع) يكهزار نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور به نیشابور رفته و از ملك آباد تا حرم مطهر امام رضا(ع) پیاده روی کردند.

حجت الاسلام سيد حسين محتشمي مسئول فرهنگي كاروان پياده دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي درگفتگو با روابط عمومي دانشگاه آزاد اسلامي مشهد دراين باره گفت: با توجه به انجام موفق برگزاري سومين سال پیاده‌روی يكهزار دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامي از نيشابور(ملك آباد) به مشهد، دبيرخانه دائمي اين كاروان در دانشگاه آزاد اسلامي مشهد ايجاد شد.

وي با بيان اينكه امسال 700 دانشجوی پسر و 300 دانشجوي دختر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی  کشور در مراسم عزاداري امام هشتم (ع) در مشهد مقدس حضور داشتند، افزود: پذيرش دانشجويان برادر در واحد نيشابور چهارم مهرماه انجام شد.

وي با اشاره به اينكه برنامه پياده روي به مدت 4 روز (چهارم تا هفتم مهرماه) بطول انجاميد، اضافه كرد: برادران دانشجو در روز پنجم مهرماه از ملك آباد پياده روي را اغاز كردند و با ورود به جاده عشق به خیل عظیم ارادتمندان و محبان ولایت و امامت پيوستند.

حجت الاسلام محتشمي اظهارداشت: دانشجویان در مسير رسيدن به بارگاه مطهر امام مهربانیها، ضمن بهره مندي از برنامه هاي فرهنگي، به قرائت زیارت نامه و تلاوت قرآن و نوشتن دلنوشته اي به امام رضا(ع) پرداختند.

وي ادامه داد: خواهران دانشجو نيز با تشكيل حلقه هاي معرفت با حضور اساتيد حوزه و دانشگاه ، در مراسم معنوي و مذهبي رواق امام خميني حرم مطهر رضوي شركت كردند.

مسئول فرهنگي كاروان پياده دانشگاه آزاد اسلامي با بيان اينكه دانشجويان پسردر دانشكده پزشكي دانشگاه ازاد اسلامي مشهد و جامعه المصطفي اسكان داشتند، تصريح كرد: در روز شهادت امام رضا(ع) دانشجويان به صورت هيات از دانشكده پزشكي به سمت حرم مطهر به راه افتادند و با مداحي و سينه زني به عزاداري پرداختند و از برنامه‌های مشترک حرم مطهر امام رضا علیه السلام نيز بهره‌ مند شدند.

حجت الاسلام محتشمي ادامه داد: در طول مسير 50 نفر از دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي مشهد در قالب خادمياران دانشجو به ارائه خدمات به زوار پرداختند.

وي تصريح كرد:  بسته فرهنگي و نبات متبرك امام رضا(ع) به دانشجویان اهدای شد.