دكتر طاهري لاري : افزايش جذب دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد نسبت به دانشگاه هاي آزاد اسلامي كل كشور

چاپ

دكتر طاهري لاري در جلسه توجیهی دانشجویان ورودی جدید دانشگاه آزاد اسلامی مشهد خبر داد:

افزايش جذب دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد نسبت به دانشگاه هاي آزاد اسلامي كل كشور

دكتر طاهري لاري از افزايش جذب دانشجو توسط دانشگاه آزاد اسلامي مشهد در بين كليه واحدهاي دانشگاهي دانشگاه آزاد اسلامي خبرداد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، دكتر مسعود طاهري لاري سرپرست دانشگاه آزاد اسلامي خراسان رضوي و مشهد در مراسم استقبال از دانشجویان ( خواهر) دانشگاه آزاد اسلامي مشهد با اعلام خبر فوق افزود: حدود 36 سال از فعاليت دانشگاه آزاد اسلامي مشهد مي گذرد و اكنون 30 هزار دانشجو در اين دانشگاه مشغول تحصيل هستند.

وي با بيان اينكه امسال با پذيرش 7500 دانشجو، دانشگاه آزاد اسلامي مشهد بيشترين جذب دانشجو را در سطح دانشگاه آزاد اسلامي داشته است، افزود: اين امر حاصل تلاش و تجربيات كاركنان و اساتيد اين دانشگاه است كه از توانمنديها ، امكانات و پتانسيل دانشگاه در راستاي پيشرفت علم و دانش و ارتقاي علمي كشور گام برداشته اند.

دكتر طاهري تاكيد كرد: بسياري از فارغ التحصيلان دانشگاه آزاد اسلامي مشهد در مراكز تصميم گيري و اجرايي كشور و حتي بخش هاي مهم صنعت و ادارت دولتي وخصوصي فعاليت دارند كه اين امر علاوه بر اينكه باعث خرسندي است، تلاش ما را براي ارائه خدمات آموزشي، دانشجویی، پژوهشی، فرهنگی و .... چندين برابر مي كند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامي خراسان رضوي و مشهد با توجه به فرمايش مقام معظم رهبري كه متدين ترين و پاكترين افراد در ميان تحصيل كرده ها هستند، به دانشجويان توصيه كرد: رعايت عفاف و حجاب نه تنها از آموزه هاي ديني بلكه از قوانين دانشگاه و الزامي است و پايبندي به مسائل اخلاقي نيز باعث پيشرفت تحصيلي مي شود.

دكتر طاهري با تاكيد براينكه فرد تحصيل كرده بايد در جامعه مفيد واقع شود، افزود: عملكرد اين فرد نه تنها باعث خشنودي خداوند بلكه مسئولين و پدر و مادرمي شود.

وي با بيان اينكه دانشگاه يك محيط علمي و فرهنگي است، اظهاراميدواري كرد: در راستاي پياده سازي برنامه هاي گام دوم انقلاب همكاري و مشاركت داشته و به اهداف آن برسيم.

دانشگاه آزاد اسلامي ؛آزاد درتحصیل علم و آزاد از قید و بند های نفسانی است

حجت الاسلام جواد مهدوی نسب مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه آزاد اسلامي خراسان رضوي در جمع دانشجویان ورودي جديد دانشگاه ازاد اسلامي مشهد، دوران دانشجویی را مهمترین دوران زندگی انسان دانست و گفت: تمامی دستورات  دینی و احکام شرعی برای رشد و بالندگی انسان است و تمامی مسئولین دانشگاه در مسیررشد و تکامل دانشجویان کوشا هستند.

وي بر رعایت قوانین دانشگاه بويژه رعايت عفاف و حجاب تاکید کرد و گفت: وجود نهاد رهبری، بسیج و سایر تشکل های فرهنگی و مذهبی بستر و زمینه فعالیت دانشجویان را دراين زمينه ها فراهم کرده است.

حجت الاسلام مهدوي نسب در بخش ديگري از سخنانش نسبت به آسیب های اجتماعی كه متوجه دختران است گوشزد کرد و توصيه هايي در اين خصوص بيان نمود.

اين آيين با معرفي حوزه هاي مختلف آموزش و تحصيلات تكميلي ، فرهنگي ودانشجويي و ساير بخش هاي دانشگاه و پاسخ سئوالات مطرح شده از سوي دانشجويان توسط مسئولين دانشگاه ، پايان پذيرفت.