دكتر طاهري لاري: اجرای بيانيه گام دوم انقلاب از اولويت هاي مهم دانشگاه است

چاپ

دکتر طاهری در جمع دانشجويان ورودي جديد دانشگاه آزاد اسلامي مشهد
اجرای بيانيه گام دوم انقلاب از اولويت هاي مهم دانشگاه است

آیین استقبال و جلسه توجیهی، آموزشي و پژوهشي دانشجویان ورودی جدید دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در سالن همايش هاي مجتمع فرهنگي اين دانشگاه با حضور مسئولين و مديران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، دكتر مسعود طاهري لاري سرپرست دانشگاه آزاد اسلامي خراسان رضوي و مشهد در مراسم استقبال از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامي مشهد ضمن تبریک قبولی دانشجویان ورودي جديد، دانشگاه را محیطي فرهنگی دانست و گفت: هدف شما به اين محيط نباید صرفا اخذ مدرک دانشگاهی باشد؛ چرا كه اگربا این هدف وارد شويد، موفق نمي شويد.

وی با تاكيد بر حضور دانشجويان در تشكلهاي دانشجويي، اظهارداشت: دانشجويان بايد از وقت خود در دانشگاه حداكثر استفاده را ببرند و در كنار تحصيل علم در ساير برنامه هاي دانشگاه حضور فعال داشته باشند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامي خراسان رضوي و مشهد بر تحقق علم و اخلاق توام با هم در دانشگاه تاكيد كرد و گفت: دانشگاه محیطی عاري از مسائل غیر اخلاقی است و دانشجو باید بعد از گذراندن دوران دانشجویی با بار علمی بالا و اخلاق مناسب فارغ التحصیل شود.

دكتر طاهري ضمن حمايت از ايده هاي دانشجويان اظهارداشت: ما از ايده ها و پیشنهادات دانشجويان در روند کاری استفاده خواهیم کرد .

وي اجرای بيانيه گام دوم انقلاب را از اولويت هاي دانشگاه برشمرد و خواستار فعاليت و همكاري همه اساتيد، دانشجويان و كاركنان در اين خصوص شد.

دانشگاه محیط علم و تربیت است
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ازاد اسلامی خراسان رضوی در اين جلسه گفت: دانشگاه محیطی علمی و تربیتی است و دانشجویی که در این محیط به تحصیل بپردازد جامعه در علم و عمل از او انتظار فکر؛ دیدگاه و رفتاری متفاوت دارد.

حجت الاسلام جواد مهدوی نسب افزود: امروز بیشتر شاغلین در سطح کشور فارغ اتحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی هستند بنابراين دانشجویی موفق است كه با قوت براي رسيدن به قله هاي پيشرفت علمي بكوشد نه اينكه صرفا برای اخذ مدرک دانشگاهی تلاش نمايد.

وي تصريح كرد: دانشجویانی كه تمایل به انجام فعالیت های فرهنگی و مذهبی دارند مي توانند با نهاد رهبری همکاری کنند.

در اين مراسم معاون آموزش و تحصيلات تكميلي ، معاون فرهنگي ودانشجويي، مدير حراست دانشگاه به معرفي حوزه كاري خود پرداختند و از دانشجويان خواستند تا فعاليتها و برنامه هاي خود را براساس قوانين و مقررات دانشگاه انجام دهند.