نتایج تکمیل ظرفیت رشته های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد

چاپ ایمیل

نتایج تکمیل ظرفیت رشته های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد

نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون سراسری98 دانشگاه آزاد اسلامی در رشته های گروه علوم پزشکی اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون سراسری 98 دانشگاه آزاداسلامی در رشته های گروه علوم پزشکی اعلام شد.

داوطلبان شرکت کننده در این مرحله از تکمیل ظرفیت می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به آدرس http://www.azmoon.org و با استفاده از کد دسترسی انتخاب رشته و کد ملی کارنامه خود رادریافت نمایند.

پذیرفته شدگان قطعی این مرحله می توانند در یکی از روزهای یکشنبه و یا دوشنبه 14 و 15 مهر ماه با مراجعه به واحدهای دانشگاهی محل پذیرش نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. عدم مراجعه در روزهای تعیین شده به منزله انصراف از ثبت نام خواهد بود.

داوطلبانی که نتیجه آنها به صورت ذخیره اعلام شده است لازم است در یکی ازروزهای یکشنبه یا دوشنبه 14 و 15 مهر ماه با مراجعه به واحد دانشگاهی مربوطه و با تکمیل فرم شماره 15 و دریافت رسید آمادگی خود را به منظور ثبت نام اعلام نمایند. سپس در ساعت 9 صبح روز سه شنبه 16 مهر ماه به واحد دانشگاهی مربوطه مراجعه تا در صورت عدم تکمیل ظرفیت با پذیرفته شدگان اصلی و بارعایت تقدم نمره تا حد ظرفیت از آنها ثبت نام به عمل آید. عدم مراجعه ذخیره ها درروزهای تعیین شده به منزله انصراف خواهد بود.

از آنجایی که مطابق مصوبه 7 مهر ماه شورای سنجش و پذیرش ، تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی تنها برای رشته / محل های گروه علوم پزشکی انجام شده است لذا برای آن دسته از داوطلبان که در گروه های علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، هنر و زبانهای خارجی در تکمیل ظرفیت شرکت نموده اند نتیجه ای اعلام نشده است . این دسته از داوطلبان می توانند با ورود به سامانه اعلام نتایج این مرحله و ارائه اطلاعات حساب بانکی مورد نظر وجه پرداختی خود به منظور انتخاب رشته را دریافت نمایند.

اطلاعیه مرکز سنجش و پذیرش در ارتباط با نحوه ، چگونگی و مدارک لازم به منظور ثبت نام پذیرفته شدگان روز شنبه 13 مهر ماه از طریق پایگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش و پذیرش منتشر خواهد شد.