معرفي و نحوه ارتباط با اداره كل نظارت، ارزيابي، بازرسي و رسيدگي به شكايات منطقه 8 دانشگاه آزاد اسلامي

چاپ

مدير كل نظارت، ارزيابي، بازرسي و رسيدگي به شكايات منطقه 8 دانشگاه آزاد اسلامي اعلام كرد: با توجه به افتتاح اداره كل نظارت، ارزيابي، بازرسي و رسيدگي به شكايات منطقه 8 دانشگاه آزاد اسلامي، اطلاعات اين اداره به شرح ذيل است:

آدرس: مشهد مقدس؛ ميدان بيمارستان امام رضا(ع)، خیابان شهيد چمران 15، ساختمان دانشگاه آزاد اسلامي

تلفن : 38543004-051       نمابر: 38555830-051      پست الكترونيك: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

  • دفتر(داخلي 120)
  • اداره بازرسي و رسيدگي به شكايات (داخلي 123 و 124)
  • اداره نظارت و ارزيابي آموزشي، پژوهشي و دانشجويي(داخلي 125)
  • اداره نظارت و ارزيابي عملكرد(داخلي 126)
  • اداره حسابرسي(داخلي 131 و 131)

نكات مهم:

  1. 1. مستدعي است دستور فرمائيد؛ از تاريخ اين نامه، كليه‌ي واحدها و مراكز آموزشي آن استان، تمام مكاتبات با اين اداره را -اعم از عادي و محرمانه- فقط به يكي از دو روش ذيل ارسال نمايند؛

الف) ارسال از طريق ECE  به آدرس: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید (با لحاظ امنيت محرمانه در سيستم اتوماسيون اداري رايورز)

ب) ارسال فيزيكي به آدرس: مشهد مقدس؛ ميدان بيمارستان امام رضا(ع)، خيابان شهيد چمران، چمران 15، ساختمان دانشگاه آزاد اسلامي، اداره كل نظارت، ارزيابي، بازرسي و رسيدگي به شكايات منطقه 8 .

  1. 2. به جز دريافت كننده مندرج بر روي پاكت نامه، هيچ يك از دبيرخانه‌هاي دانشگاه (اعم از محرمانه و غيرمحرمانه) حق بازگشايي پاكت‌ها و نامه‌هاي اين اداره را با هر نوع طبقه بندي، اعم از عادي، محرمانه، خيلي محرمانه، محرمانه مستقيم و ... ندارد.
  2. 3. به منظور جلوگيري از هر گونه سوء استفاده احتمالي، ضروري است واحدها و مراكز آموزشي آن استان، دسترسي افراد به نامه‌هاي محرمانه در اتوماسيون اداري را مورد بررسي قرار دهند.