دكتر طاهري لاري: اجراي بيانيه گام دوم انقلاب و پياده سازي نظام آراستگي از اولويت هاي برنامه هاي فرهنگي دانشگاه است

چاپ

دكتر طاهري در ديدار با شوراي بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي مشهد
اجراي بيانيه گام دوم انقلاب و پياده سازي نظام آراستگي از اولويت هاي برنامه هاي فرهنگي است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامي خراسان رضوي و مشهد در ديدار با شوراي بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي مشهد بر اجراي بيانيه گام دوم انقلاب تاكيد كرد و خواستار پياده سازي نظام آراستگي در دانشگاه شد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه آزاد اسلامي مشهد، دكتر مسعود طاهري لاري سرپرست دانشگاه آزاد اسلامي خراسان رضوي و مشهد و حجت الاسلام مهدوي نسب رئيس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در ديدار صميمي با شوراي بسيج دانشجويي دانشگاه ازاد اسلامي مشهد به دغدغه ها و مسائل مطرح شده از سوي دانشجويان بسيجي گوش فرا دادند و دراين خصوص قول همكاري و مساعدت دادند.

دكتر طاهري لاري در اين نشست؛ اجراي بيانيه گام دوم انقلاب و پياده سازي نظام آراستگي را از اولويت هاي برنامه هاي فرهنگي خود در دانشگاه دانست و گفت: هر تغييري بايد تدريجي انجام شود و اين امر نيازمند صبر و حوصله است .

وي با بيان اينكه برنامه هاي فرهنگي كه در شوراي فرهنگي مصوب شده است، قابل اجرا در دانشگاه است، گفت: البته برگزاري برنامه هاي فرهنگي در حين اجرا بايد نظارت شود تا درست انجام شود.

دكتر طاهري تشكيل بسيج از سوي امام راحل (ره) را دورانديشي ايشان عنوان كرد و افزود: فعاليتهاي بسيج محدود به برنامه هاي سياسي نيست بلكه در همه عرصه هاي فرهنگي، اقتصادي ، اجتماعي و ... بسيج فعاليت داشته و هميشه با كاركرد خالصانه به جامعه اميد مي بخشد.

وي با تاكيد براينكه در اجراي بيانيه گام دوم انقلاب دانشگاه بايد به سمت علم و پژوهش حركت كند ، تصريح كرد: بنا بر فرمايشات مقام معظم رهبري اكنون ما نيازمند جهاد علمي هستيم كه بسيج نيز بايد در اين زمينه نقش آفريني كند.

وي از ايجاد پايگاه بسيج جهان اسلام در دانشگاه آزاد اسلامي مشهد اظهار خرسندي كرد و گفت: وجود دانشجويان غير ايراني در دانشگاه پتانسيل خوبي براي نشر معارف و ارزشهاي اسلامي در جهان اسلام است.

در ادامه اين نشست حجت الاسلام مهدوي نسب رئيس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ازاد اسلامي خراسان رضوي با تاكيد بر اينكه در روح بيانيه گام دوم انقلاب اميد است، اظهار داشت : آينده از آن شما جوانان مومن و متعهد است .

وي ضمن قدرداني و خدا قوت به دانشجويان اردوهاي جهادي، تصريح كرد: شما جوانان بايد براي انجام امر به معروف و نهي از منكر و حتي فسادهاي سازماندهي شده برنامه داشته و براساس آن حركت كنيد.

وي با تاكيد براينكه دغدغه هاي شما را عملياتي مي كنيم در رابطه با فعاليت در فضاي مجازي گفت: در اين خصوص يك قدم خاص برداريد و 70 درصد توان خود را به اين امر اختصاص دهيد.
در ابتداي اين جلسه عامري رئيس بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي مشهد گزارشي از فعالليت هاي بسيج ارائه كرد و در ادامه  هر يك از مسئولين بسيج دانشكده هاي دانشگاه به بيان مسائل و دغدغه هاي خود پرداختند.