بازدید دکتر طهرانچی از بیمارستان آریا دانشگاه آزاد اسلامی مشهد

چاپ ایمیل

در سفر به مشهد مقدس صورت گرفت

بازدید دکتر طهرانچی از بیمارستان آریا دانشگاه آزاد اسلامی مشهد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از بیمارستان آریا واحد مشهد بازدید و با کادر درمانی و اداری این بیمارستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی که برای حضور در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید به مشهد مقدس سفر کرده، با حضور در بیمارستان آریا دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد، از بخش‌های مختلف این بیمارستان بازدید کرد.

دکتر طهرانچی در این بازدید، از بخش‌های جراحی، ارتوپدی، اورژانس، رادیولوژی، پرستاری و همچنین بخش‌های اداری این بیمارستان بازدید به عمل آورد.

در ادامه این بازدید، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در سالن آمفی تئاتر بیمارستان آریا، با کادر درمانی و اداری این بیمارستان دیدار و درخصوص مشکلات و مسائل آنها گفت‌وگو کرد.

دکتر طهرانچی در دیدار با کادر درمانی و اداری بیمارستان آریا با تأکید بر لزوم تأمین امنیت شغلی کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی در بخش‌های مختلف، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی 37 سال سابقه فعالیت دارد، یعنی یک سن کاری کامل را پشت سر گذاشته و بسیاری از همکاران بازنشسته شده‌اند، بنابراین باید پشتوانه‌های قانونی لازم را برای بازنشستگی و حمایت‌های لازم پس از دوران پایان کار همکاران را فراهم کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه نیروی انسانی، نیروی محرک دانشگاه است، اظهار داشت: اگرچه دانشگاه آزاد اسلامی دارای زمین‌ها و ساختمان‌های بسیاری است، اما آنچه به این امکانات و زیرساخت‌ها اعتبار می‌بخشد، نیروی انسانی است و ما به این نیروی محرک و ارزشمند توجه ویژه‌ای داریم.

دکتر طهرانچی با اشاره به وجود برخی مشکلات در بیمارستان‌های دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: کمیته‌ای متشکل از مهندس احمد حیدری (معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه)، دکتر مجید مشکینی (معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه)، دکتر سیدحسین طباطبایی (رئیس مرکز حقوقی دانشگاه)، دکتر سروری مجد (مشاور رئیس و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط‌عمومی و هماهنگی استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی) و سه نفر از حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، مسائل مربوط به کادر درمانی و اداری بیمارستان آریا و دیگر بیمارستان‌های دانشگاه را بررسی کرده و راهکارهای لازم را ارائه خواهند کرد.

دکتر طاهری سرپرست موقت دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی و دکتر قیطاقی رئیس بیمارستان آریا در این دیدار دکتر طهرانچی را همراهی کردند.